Jumaat, 11 Februari 2011

PASKAL Tangkap Lanun, DAPIGS Meroyan Nak Sampan. Siri 1.

LOGO PASUKAN KHAS LAUT TLDM YANG BERJAYA
MENANGKAP LANUN SOMALIA DAN MENYELAMATKAN 
ANAK KAPAL MT LAUREL 


1. Kejayaan besar PASKAL [Pasukan Khas Laut] Malaysia yang berjaya dalam misi menawan semula kapal MT LAUREL pada 20hb Januari 2011 tanpa bantuan daripada mana-mana negara NATO, mengharumkan nama negara. Bukti kukuh bahawa pasukan keselamatan negara adalah cekap dan berani. Sejuta tahniah dan penghargaan buat PASKAL dan TLDM ! TERIMAKSIH KERAJAAN BARISAN NASIONAL !

Budak Terbingai Dapigs Pua 'Cikai'
Pakar Perang Saraf Dapigs
Bahlol Dapigs di Parlimen

2. Malangnya, DAPIGS melalui jurucakap budak bingai sedunia Pua 'Cikai' dan Liew Chin Tongtaik merasakan bahawa kejayaan PASKAL itu wajib di sambut dengan memperbodohkan bajet RM6 billion bagi keperluan armada TLDM.

3. Kedua Budak Terbingai Sedunia ini wajar dihantar ke TELUK ADEN dengan dilengkapi sebuah hailer berserta rakit layar 1 untuk menjaga keselamatan kapal-kapal dagang Malaysia daripada gerombolan lanun Somalia. 

4. Berikan kepada mereka masa selama 1 minggu sahaja. Jika mereka berjaya , kita  desak TLDM ambil dua budak terbingai ini jadi penangkap lanun Somalia sepenuh masa. Jika gagal, kita tidak perlu bimbang apa-apa kerana semua orang maklum apa yang lanun Somalia bakal lakukan kepada 2 budak terbingai ini. Tahan je la bontot.

Liew Chin Tongtaik Budak Bingai Dapigs 
Bahlol Dapigs di Parlimen 
Kawasan Bukit Bendera 
Pulau Pinang

5. Liew Chin Tongtaik adalah seorang bahlol Dapigs dalam Parlimen di Pulau Pinang bagi kawasan Parlimen Bukit Bendera dan Menteri Pertahanan dalam Kabinet Bebayang Pakatan Haram lagi Jadah. Kebebalan berganda Liew Chin Tongtaik ini amat terserlah dalam kenyatan akhbarnya pada Isnin 7hb Febuari 2011.

6. Dia adalah pakar strategis bagi Dapigs dalam menawan DUN P.Pinang dalam 2008, tapi tidaklah pula dia di lantik menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang.Bingai berganda Liew Chin Tongtaik nie. Kita mendesak agar kerajaan Barisan Nasional dan Menteri Pertahanan Malaysia tidak tunduk kepada tuntutan-tuntutan yang di buat oleh budak-budak terbingai Dapigs ini. 

PASKAL SUDAH TANGKAP LANUN, 
LANUN DAPIGS JANGAN DI LAYAN!

DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
INGAT PAS INGAT ZINA PAEDHOPILIA CINTA CURANG TIPU MC
INGAT PKR INGAT DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...