Jumaat, 11 Februari 2011

KULTUS MAHADEWATARAYA 4: Kempen Jom ZINA



1. Di atas nama ketuanan rakyat, direstui oleh kultus Mahadewataraya Nik Ajis serta digalakkan oleh Dewataraya Peliwat Al Juburi setelah diperkenankan oleh Maharaja Mutiara Sosialis Pulau Pinang, Ketua Pendita Tertinggi kultus Mahadewataraya Nik Ajis, Khalid Samad, dikatakan memarahi Ketua Pendita Muda Kultus Mahdewarataya , Nasaruddin Hasan Tantawi kerana keengganan Nasaruddin Tantawi turut serta dalam fiesta zina sumbang mahram pada 14hb Febuari Hari Suci ketiga-tiga kultus PAS PKR dan DAPIGS.

2. Ketua Pendita Tertinggi Kultus Mahadewataraya Nik Ajis mendakwa bahawa hasrat Nasarudin Tantawi untuk melancarkan pasukan POLIS MORAL BANTUAN di kesemua negeri-negeri kultus PAS DAPIGS dan PKR adalah perbuatan menderhaka lagi menghina Dewan Tertinggi Kultus kerana hasrat itu tidak mendapat restu daripada Dewan Tertinggi Pendita Muda Kultus DAPSY.

3. Ketua Dewan Tertinggi Pendita Kultus DAPSY turut sama dalam upacara mengutuk Nasarudin Tantawi yang dikatakan olehnya sebagai tidak berunding dan meminta izinnya terlebih dahulu.

4. Terkini dikatakan bahawa Nasarudin Tantawi bakal merujuk perkara ini kepada Presiden PAS Tuan Hj Hadi Awang untuk tindakan seterusnya. Apapun sesiapa berminat nak menyertai UPACARA HARI SUCI itu dikehendaki tidak memakai seluar dalam dan coli. Bawak banyak-banyak KY Jeli dan kondom untuk SEKS SELAMAT. 

DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT ZINA PAEDHOPILIA CINTA CURANG TIPU MC
INGAT PKR INGAT DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR 



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...