Khamis, 20 Januari 2011

SYABAS & PKR SANG HANTU AIR . SIRI 1.


1. Dalam tahun ini, PKR mempergiatkan lagi kempen mereka untuk menjahanamkan ASET NEGERI SELANGOR, pada kali ini syarikat konsesi air pula dijadikan korban pemujaan KETUANAN PAKATAN HARAMJADAH. PKR kini menjadi HANTU AIR yang paling digeruni kerana mahu 'menghisap' darah rakyat melalui kepakaran PUTAR ALAM mereka dengan kepakaran RAJA DRAMA Penasihat Ekonomi Negeri Selangor Berbayar Singgit.

2. Dalam SELANGOR KINI akhbar 'percuma' yang membazirkan duit rakyat Selangor, menyebutkan bahawa HANTU AIR PKR menjangkakan membazirkan lagi 'DUIT RAKYAT' sejumlah RM9 billion! Tak cukup lagi pembaziran itu, tak lama lagi TABUNG PEMBAZIRAN ini bakal di tambah lagi dengan TABUNG RM10 juta kononnya untuk pekerja-pekerja Islam yang 'hilang pekerjaan' di premis-premis arak dan yang berkaitan dengan arak. disebabkan oleh PAKATAN HARAMJADAH DAJAL AL MASIKH juga.

3. HANTU AIR PKR telah menipu rakyat Selangor mengenai hakiki HAK AIR & mekanisma KONSESI PERKHIDMATAN AIR. Maklumlah, jenis jembalang dan setan seperti PKR , tidak terkecuali PAS & DAPIGS, ini memang hobinya suka menyesatkan anak ADAM.

Lawan Tetap Lawan! Ana Penyamun Tarbus Selangor. Ana Manyak Suke dapat tipu sama rakyat. 
[Gambar Hiasan]

4. Apakah HAKIKI SEBENAR HAK AIR ini? Adakah rakyat mempunyai hak ke atas sumber air atau hak itu diletakkan kepada entiti kerajaan negeri? Jawapannya ialah ENTITI KERAJAAN NEGERI. Siapakah entiti kerajaan negeri? Dah tentulah parti yang menguasai 2/3 dan atau majoriti mudah di Dewan  Undangan Negeri Selangor. Siapakah mereka ini sekarang? Dah tentulah HANTU AIR PKR, JEMBALANG TANAH PAS dan SETAN DAPIGS. Jadi di mana HAK RAKYAT atas sumber air negeri Selangor? Ilek pucheek. Pernah ke mana-mana rakyat raja di Selangor ini menerima geran tanah dan/atau geran sungai? Dah konfem takde.

5. Apakah mekanisma KONSESI PERKHIDMATAN AIR yang sedang dilaksanakan? 
Mekanismanya mudah saja, satu syarikat awam diberikan hak konsesi perkhidmatan air bukan hak ke atas sumber air. Hak ke atas sumber air masih lagi di pegang oleh entiti kerajaan negeri. Hanya perkhidmatan pemprosesan air bersih sahaja yang dikonsesikan

Apakah maknanya? 
Ini bermakna, entiti kerajaan negeri 'menjual air mentah' kepada syarikat konsesi air untuk dibersihkan manakala empangan-empangan dan loji-loji pembersihan disewakan kepada syarikat konsesi air.Syarikat konsesi air diberikan hak untuk mengutip hasil bil air bagi menampung kos pembelian air mentah, kos pembersihan air, kos perbekalan air, kos pengurusan dan kos penyelenggaraan termasuklah perkongsian keuntungan dengan entiti kerajaan negeri sejumlah 30%.

6. Apabila, tempoh konsesi perkhidmatan air itu tamat, maka syarikat konsesi air akan menyerahkan semula kesemua aset dan perkhidmatan air kepada entiti kerajaan negeri semula tanpa entiti kerajaan negeri mengeluarkan 1 sen pun untuk ambilalih syarikat konsesi tersebut!

7. Alamak ! Kalau begitulah mekanismanya, adakah rakyat di tipu dan di rampas hak mereka? Tidak samasekali! Adakah rakyat ditindas melalui caj tarif air yang tinggi? Juga tidak! Jadi ??? Yang MENIPU, yang MERAMPAS, yang MEROMPAK dan yang MENINDAS hak rakyat dalam soal KONSESI PERKHIDMATAN AIR sebenarnya ialah HANTU AIR PKR, JEMBALANG TANAH PAS & SETAN DAPIGS! Rakyat Raja jangan tertipu dengan PAKATAN HARAMJADAH DAJAL AL MASIKH ini!

BAKAL BERSAMBUNG LAGI .........



DAHULUKAN RAKYAT!
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSERTA SYABAS
ALLAH BERSERTA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN
INGAT PAS INGAT ZINA & PAEDHOPILIA
INGAT PKR INGAT DAJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT KOMINIS CAUVINIS RASIS TEGAR

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...