Khamis, 20 Januari 2011

PRK TENANG SIRI 4: Cekgu Mala Berbaiah Talak 3???


1. BerTENANG ! Tajuk posting ini gempaq saja, tapi manalah tahu kan kot iya-iya berlaku, al maklumlah zaman akhir zaman, macam-macam ada! Kalau Pok Nik boleh beri diskaun dosa zina, PAS boleh diskaunkan juga hukuman Hudud zina kepada penzina, kanak-kanak suci dicabuli, Pok Nik beri tempahan 'sorga' , dulu suara wanita jadi 'aurat' sekarang boleh jadi calun, Pok Nik pernah juga sebut 'ALLAH BERSILA SEPERTI DIA BERSILA' apa yang mustahilnya cekgu Mala diminta berbai'ah Talak 3? Bunyi cam pelik, tapi PAS kan pakar BIDA'AH DHALOLAH dalam ISLAM di Malaysia ini. But of course mai frens, jika ianya berlaku pun, takkan PAS nak ngaku.Jatuh martabat beb!


2. Terkini, tersebar juga mengenai cerita kurang baik mengenai cekgu Mala. Mengikut angin-angin sepoi-sepoi bahasa yang sedang bertiup, disebutkan bahawa cekgu Mala ini pernah bersuami lalu bercerai dan berkahwin dengan suaminya yang ditunjukkan dalam gambar ini. Sejauhmana kebenarannya, kita tunggu sajalah. Kalau BENAR, maka KEBENARAN sentiasa mempunyai cara tersendiri untuk timbul. Tapi mampukah PAS menerima kebenaran? Selalunya, PAS menolak KEBENARAN dengan pelbagai alasan!


3. Apakah yang PAS mampu lakukan untuk melonjakkan martabat umat ISLAM di Malaysia selama 60 lebih tahun kewujudannya sebagai pesaing kepada UMNO/ PERIKATAN/BARISAN NASIONAL? Apakah jasa-jasa yang pernah kita lihat, rasa dan benar-benar memberikan impak besar kepada kemajuan ummah? Boleh senaraikan? Pada fikiran si fakir ini, jangan satu nak disebutkan pun TIADA!

4. PAS sekadar memberikan IMEJ SAHAJA tanpa melakukan sebarang usaha pun melainkan memfitnah dan memburukkan UMNO semata-mata untuk nampak baik dan perjuangkan Islam. PAS selama ini hanya memberikan Lips Service sahaja. Jadi apakata kita ubah minda dan tanggapan salah yang PAS sebarkan selama ini dengan mengekalkan pihak yang sudah banyak melakukan jasa dan menaikkan martabat Islam dan ummah di Malaysia ini iaitu UMNO/ BARISAN NASIONAL.


5.  Dalam gambar di atas, yang bersongkok segak di sebelah Dato Ahmad Maslan itu adalah calun BARISAN NASIONAL. Pemilihannya berdasarkan kepada kelayakan akademiknya dalam bidang politik dan kerjayanya sebagai seorang PENOLONG PEGAWAI DAERAH dan adalah anak tempatan. Beliau juga merupakan pemegang jawatan dalam UMNO dan begitu aktif sekali dalam kegiatan kebajikan. Beliau lebih hebat dan berpengalaman dalam bidang pentadbiran berbanding dengan calun Bidan Payung Terjun Cekgu Mala! Beliau merupakan kesinambungan kecermerlangan perkhidmatan dan polisi transformasi Barisan Nasional, DAHULUKAN RAKYAT! 


DAHULUKAN RAKYAT!
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSERTA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!!!!!!
INGAT PAS INGAT ZINA & PAEDOPHILIA
INGAT PKR INGAT DAJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT KOMINIS


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...