Khamis, 29 November 2012

HARI KETIGA MELAYU ISLAM BERSATU BERHIMPUN, PEMIMPIN PAS HILANG TEOR DENGAN KARPAL SINGH.

RAJA GOBLOK PAS

Betul lah apa TPM TS Mahyuddin Yassin Timbalan Presiden UMNO kata dalam ucapan perasmian persidangan perwakilan Wanita, Pemuda & Puteri UMNO. Sisi dan wajah huduh perjuangan PAS menipu orang Melayu Islam selama 12 PRU terbukti jelas. PAS ini cakap je berdegar-degar cam langit nak runtuh tapi satu jasa pun takdak kepada kemajuan ikhtisas Islam di Malaysia. Selama 12 PRU PAS cuma menipu dan menipu dan terus menipu dan tak nampak nak berhenti dari menipu.

HAKIKAT SEBENAR PENIPUAN POLITIK PAS SELAMA 12 PRU 
Selepas PRU12, PAS nampak gah dan eksyen disebabkan oleh hayunan undi protes kesan dari kelemahan pentadbiran Pak Lah sejak 2004. Hari ini KPUM hanya mampu balun Pakatam Ahzab Sasaulisma dalam ucapan saja. Dari segi tindakan, KPUM masih fobia dan belum begitu bersedia menghantar bala tentera Pemuda gagah berani untuk berhadapan dengan kekuatan jentera PAS waima seluruh akar umbi PEMUDA UMNO sudah siap siaga dan bersedia bertempur. KPUM masih berkira-kira dan bercongak samada ianya memberikan laba politik kepada kerjaya politiknya yang sudah hambar dan tawar atau mampu melonjakkannya kembali ke persada kuasa seperti sebelumnya. Bak kata Tun Dr Mahathir lah beliau tak nampak KPUM adalah agresif dan sentiasa duduk dalam Zon Selamat. 

Pada hari pertama Melayu Islam Bersatu Bersidang, puak Budu cap R bikin kacau dan heboh.
Pada hari kedua Melayu Islam Bersatu bersidang, Pok Nik masuk sepital wad ICU kerana strok dan timbul kisah mengenai Arahan MPKB ke atas seorang pengusaha dandanan rambut. Beketurunan Cina. Akhirnya terpaksa memindahkan premis perniagaannya ke Johor. 
SETELAH DI DESAK DAN TERDESAK KERANA DI HENTAM OLEH DHPP & DAP, PEMIMPIN PAS YANG MELACURAN SEMUANYA SANGGUP JILAT KAHAK MEREKA SENDIRI DALAM ISU INI.
Sepanjang tempoh selepas PRU 12, PEMIMPIN PAS PUSAT terlalu banyak sangat BERKORBAN. Bukan berkorban untuk pertahankan AKIDAH & ISLAM tapi BERKORBAN prinsip menggadaikan MARUAH AGAMA ISLAM kerana menunjukkan kasih sayang yang tak berbalas kepada kafir Harbi DAP dan PKR Sasaulisma.

Selama inilah juga puak pas menimbulkan banyak keraguan dan syak wasangka di kalangan uamt Melayu Islam sehingga kefahaman ISLAM menjadi celaru dan keliru akibat gara-gara pas berpolitik dan mempersendakan ISLAM dalam ceramah-ceramah politik mereka.

Kepada puak-puak pas , cukup-cukuplah menipu dan berbohong mengenai dasar perjuangan politik kamu tu. Semakin lama semakin menyemakkan dan mengelirukan kefahaman umum mengenai AGAMA ISLAM.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...