Selasa, 21 Ogos 2012

BUDAYA POLITIK DAP CAUVINIS RASIS KETINGGALAN ZAMAN.

BARISAN NASIONAL di bawah kepimpinan DS Najib membuka lembaran baru dalam budaya politik tanahair. Melonjakkan halatuju politik negara jauh ke hadapan. Adakah kita masih mahu terikat dengan Budaya Politik lapok dan kuno cauvinis rasis DAP, PKR dan puak gampang budu dalam PAS?

 Hamba menyerulah kepada mereka yang masih mempunyai akal waras dan sihat membandingkan ciri-ciri perubahan yang di bawa oleh BN dan pepuak Pakatam Jahanam:-
  1. BN menyeru kepada sifat Wasatiyyah. Pakatam Jahanam menyeru kepada revolusi. Revolusi ialah jalan kehancuran kepada sifat-sifat kemanusiaan dan manusiawi sejagat. 
  2. BN menyeru kepada rasionaliti. Pakatam Jahanam menyeru kepada emosinaliti. Emosinaliti ialah jalan kepada keegoan indovidualistik dan menghapuskan sikap hormat menghormati antara satu sama lain. Itu adalah akhlak yang buruk. 
  3. BN mendengar suara rakyat. Pakatam Jahanam mahu rakyat mendengar suara mereka. Ini adalah jalan perhambaan sesama manusia. 
  4. BN menyeru kepada perpaduan kaum. Pakatam Jahanam mahu rakyat berbunuhan sesama sendiri. Ini adalah jalan setan bissuu' yang membuka ruang kepada kemaksiatan dan mengundang kemudaratan konflik berpanjangan. 
  5. BN menepati semua janji-janji. Pakatam Jahanam hanya berjanji untuk dimungkiri. Memungkiri janji adalah jalan menghampakan harapan sesama manusia. Ini menyebabkan banyak hak akan hilang dan di ceroboh.
  6. BN membawa transformasi. Pakatam Jahanam membawa reformasi. Reformasi ialah ideologi lapok yang menjadi pencetus kepada Rrevolusi Bolshevik dan Revolusi Perancis. Kedua revolusi tersebut memakan ramai nyawa yang tak berdosa. Akhirnya muncul pemerintahan diktaktor kuku besi peperangan pada skala besar. 
Anda sendiri mampu menambah kepada senarai perbandingan perbezaan ketara di antara perubahan  yang di bawa oleh BN dan Pakatam Jahanam. 

Empat tahun sudah mencukupi untuk anda semua menilai sendiri Budaya Politik Kegampangan Budu yang diamalkan oleh Pakatam Jahanam. Anda sendiri menyaksikan bagaimana Anwar Ibrahim anak-beranak mengamalkan Budaya Politik Dinsatik bersama-sama barisan kepimpinan cauvinis rasis DAP dan puak gampang Budu dalam PAS. 

Puak-puak penjenayah politik tersebut tidak akan berkuasa dan mempunyai sebarang kuasa apabila anda sebagai rakyat majoriti bersetuju tidak memberikan kekuasaan pemerintahan dan mengikut apa saja kelentong pembohongan mereka. 

Tidakkah anda ingin memberikan pengajaran pahit kepada pepuak penjenayah politik tersebut?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...