Jumaat, 15 Jun 2012

NOH OMAR BALUN PAKATAM SELANGOR, MENDIDIH PANAS PAKATAM !


PARLIMEN 13HB JUN 2012: Noh Omar membidas keras sikap tidak ambil peduli Pakatam Papantanda Selangor yang hanya mementingkan diri mereka sahaja. Pakatam Papantanda lebih gemar bercakap dari bertindak dan itulah perbezaan ketara di antara kerajaan BN dengan Pakatam Papantanda di Selangor. Kerajaan BN sanggup membina loji air ke 34 tanpa banyak cakap. Pakatam Papantanda hendak meneruskan Pakatan Papantanda Selangor. 

Noh Omar turut menggesa agar Pakatam Papantanda Selangor mengambil tindakan tegas terhadap Pengurus   Besar Yayasan Selangor yang masuk ikut pintu belakang. Dalam perbicaraan syarikat , Pengurus Besar Yayasan Selangor, kroni rapik Pakatam Papantanda Selangor, sendiri mengakui membazirkan RM1.4 juta. Noh Omar menyatakan BN Selangor tidak yakin Pakatam Papantanda Selangor akan mengambil sebarang tindakan terhadap Pengurus Besar Yayasan Selangor kerana Pengurus Besar Yayasan Selangor sekarang ialah kroni kuat Pakatam Papantanda Selangor. Perlantikan Pengurus Besar Yayasan Selangor sekarang ini pun membelakangkan Panel Jawatankuasa Perlantikan Pengurus Besar Yayasan Selangor. Tiada kredibiliti dan ketelusan diamalkan oleh Pakatam Papantanda Selangor. 

Semua tindakan dan keputusan eksekutif Pakatam Papantanda Selangor melanggar peraturan negeri Selangor. Hamba amat yakin denagn penuh kepastian bahawa Pengurus Besar Yayasan Selangor sekarang ini tidak akan di ambil tindakan apa-apa pun oleh Pakatam Papantanda Selangor. Paling kuta pun akan naik lagi papantanda gergasi di seluruh Selangor mempaparkan Propaganda bodoh Pakatam Papantanda menghalalkan segala kejahatan. Masyuk lagi poket pemimpin, kroni dan nepotis Pakatam Papantanda!

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP MUSUHI ISLAM & MELAYU
PKR KUAT MENIPU
PAS KELDAI DAP SEJAK DULU 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...