Ahad, 3 Jun 2012

KHALID G LETAK JAWATAN SEBAGAI MENTERI BESAR, AZMIN ESKREM KETAWA RIANG.

Kalau Letak Jawatan Kat Mana Nak Cekau Duit Bayar Hutang BIMB ????????

Khalid G nak letak jawatan Menteri Besar? Ha.. ha ...ha ... ha .... kamon lah mana ada mana-mana pemimpin Pakatan yang berani bertanggunjawab dan bertindak sebagai lelaki berhemah pun. Chua Soi Lek sanggup meletak jawatan apabila video aksi pornonya tersebar luas. Pemimpin MCA sanggup hadapi pertuduhan kes rasuah dalam skandal PKFZ. Kak Ijat pun meletak jawatan. Malah suami Kak Ijat rela dihadapkan ke mahkamah. Anwar Ibrahim enggan melepaskan jawatannya dan bersumpah muhabalah bila video aksi lucahnya tersebar. Sebaliknya menyalahkan UMNO plak. Begitu juga dengan ADUN Selinsing. Sehinggakan ADUN Selinsing menyumpah seranah NADI RAKYAT yang membongkarkan semula skandal seksnya dengan isteri orang. Badrul Amin pun enggan melepaskan sebarang jawatan walaupun di tangkap berkhalwat dengan isteri orang.Azmin eskrem lagi besh. Terus terkujat dan memarahi pecacai upahan sebagai buta dan tuli. Apabila suatu kejahatan pemimpin Pakatan didedahkan pemimpin Pakatan tak berani hendak memikul tanggungjawab. Sebaliknya mereka akan terus meroyan dan meroyan mengemis simpati dan belas kasihan orangramai agar memaafkan kejahatan mereka supaya mereka boleh melakukan kejahatan yang lebih besar daripada itu.

Ya tuan-tuan dan puan-puan, pemimpin Pakatan telah melakukan pelbagai kejahatan yang besar-besar di atas nama RAKYAT ! Contohnya ... Jambatan Rakyat ke sorga di Kelantan. Penstrukturan konsesi air Rakyat di Selangor. Merakyatkan ekonomi Selangor. Geran Selangorku. Koleksi Sampah Sarap pun di atas nama RAKYAT. Tapi berapa senkah anda dapat selain subsidi RM11.47 sen setiap bulan (kecuali penghuni rumah pangsa rakyat miskin bandar)? Pemimpin Pakatan merompak, melacur dan menjual nama RAKYAT pada setiap saat, minit dan jam selama empat tahun. 

Pemimpin Pakatan juga turut membelasah polis di atas nama RAKYAT. Memberontak di jalanan di atas nama RAKYAT. Menipu dan berdusta mengenai skandal Scorpene di atas nama RAKYAT. Makan hasil kahzanah negeri di atas nama RAKYAT. Menghalau penduduk kampung di atas nama RAKYAT. Membebaskan seorang peliwat di atas nama RAKYAT. Memburukkan nama negara di atas nama RAKYAT. Menghina para Sultan di atas nama RAKYAT. memurtadkan umat Islam di atas nama RAKYAT. Menjual Sorga dan neraka di atas nama RAKYAT. Hai.... berapa lama anda semua sanggup bersabar dengan kejahatan pemimpin Pakatan yang dilakukan di atas nama RAKYAT? Andakah TUAN kepada mereka atau mereka yang menjadi TUAN memperhambakan anda semua di atas nama RAKYAT?.

JAM 9.00 PAGI INI, PENDUDUK SS 7 AKAN MELAKUKAN BANTAHAN TERHADAP KEZALIMAN REJAM PAKATAN KERANA MERAMPAS HAK AWAM MENGGUNAKAN KOMPLEKS SUKAN KELANAJAYA. AYOH .... BERSAMA RAKYAT DI ATAS NAMA MEREKA SENDIRI DAN BUKAN DI ATAS KEPALSUAN SLOGAN KETUANAN RAKYAT DI MANA RAKYAT DIPERBODOHKAN OLEH TUAN-TUAN DALAM PAKATAN RAKYAT!

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU!
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

5 ulasan:

Unknown berkata...

Inilah dia Badut Rakyat sebenar.muahahaha....

Jas Salleh berkata...

Ha ha ha ha ha

KontolMu berkata...

Itulah natijahnya cuba-cuba nak ubah pemerintah dan pentadbiran kerana dengar janji kosong dan fitnah semata-mata orang-orang Munafik. Jika ingin nak tukar pemerintah..pastikan ianya lebih baik dari yang ada. Rakyat Selangor, Kedah dan Pulau Pinang..ibarat TEBANG POKOK KELAPA DAN DIGANTIKAN POKOK PINANG. Fikir-fikirkan!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Pakatan jangan jual rakyat kerana akhirnya nasib mereka juga akan ditentukan RAKYAT....

Tanpa Nama berkata...

jadi...betapa rendah dan hinanya rakyat dimata pemimpin pembangkang!!!sanggupkah kita dijual sewenang-wenangnya!!!? ayuh atas nama rakyat marhaen yg waras dan bermaruah...tunjukkan kuasa di tangan kita.....pintu keluar buat pembangkang!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...