Khamis, 10 Mei 2012

KEBIRUAN SHAH ALAM HARI NIE HE HE HE

PM DATANG  LAGI ! pada kali ini gerenti ramai pemimpin pakatan rakyat terpaksa menangis tesedu sedu dalam toilet awam lagi.Pada kali ni PM akan merasmikan Lagu tema SAYANGI SELANGOR YAKINI BN , kibaran bendera BN oleh persatuan teksi dan PAKAR. Komitmen yang ditunjukkan oleh PM dan barisan kepimpinan BARISAN NASIONAL Selangor untuk kembali menawan Selangor yang terjajah oleh PAKATAN RAKYAT berfahaman republikisma adalah jelas dan bersungguh.

Tema BN Selangor adalah mudah yakni SAYANGI SELANGOR YAKINI BN. Walaupun rimgkas dan padat ianay membawa makna yang amat besar kepada rakyat Selangor yang majoritinya sudah muak dan culas dengan gaya pentadbiran sambil lewa regim pakatan republik.

BN menawarkan pkej kesejahteraan dan kesejahteraan bagi semua tanpa mengira kaum dan agama. Regim pakatan republik menawarkan cek kosong berupa cek kosong semata. Rakyat sudah enggan diperbodohkan lagioleh regim pakatan republikisma.

Hamba fikir regim pakatan republikisma yang sudah goyah dan bergoncanghebat akibat kemaraan semula Barisan Nasional Selangor!

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU  
DAP ANTI ISLAM DAN MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...