Ahad, 20 Mei 2012

CACAI DRYPERS PAKATAN SEMAKIN GELISAH.


TIGA HARI LAGI, HIMPUNAN JUTAAN BELIA DENGAN PELBAGAI AKTIVITI AKAN BERLANGSUNG. SATU-SATUNYA ACARA KHAS DAN KHUSUS UNTUK PARA BELIA MALAYSIA. PENGIKTIRAFAN KERAJAAN KEPADA BELIA MALAYSIA. 

Bersesuaian dengan tema Hari Belia 2012, JADIKAN HARI ESUK LEBIH BAIK DARI HARI INI , Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya selama lima hari bermula dari 23hb Mei 2012 sehingga 27hb Mei 2012 di jangka akan menarik jutaan belia ke himpunan tersebut. Putrajaya dijadikan Medan Terbesar kepada belia Malaysia mempamirkan bakat dan minat masing-masing. 

Puak pakatan memandang Himpunan Jutaan Belia ini sebagai suatu ancaman yang amat serius dan menjadi salah satu punca kemerosotan sokongan anak muda kepada pakatan. Semakin hampir Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya semakin pakatan memperhebatkan serangan ke atas acara ini. Begitu lah cara pakatan mensabotaj anak-anak muda di Malaysia. 

Dengan 500 acara, 22 persembahan pentas, 1000 persembahan sepanjang 6km, apalagi yang belia Malaysia mahukan? Kita maklum belia Malaysia terdiri dari pelbagai latarbelakang , budaya dan agama. Semua acara yang bersesuaian disediakan untuk para belia.Baik kegiatan berkhemah, berniaga, muzik, tarian, kegiatan bersifat keagamaan.

Acara drift, berkhemah, berbasikal, bersukan dan larian serta acara sukan air turut ada. Bagi para belia Malaysia, anda sendiri perlu hadir ke Himpunan Jutaan Belai di Putrajaya untuk menyaksikan sendiri kemeriahan dan melibatkan diri dalam semua aktiviti kegemaran anda. 

Majlis Khatam Al Qur'an 

Program Kuliah Suboh 

Jadi apa anda mahu tunggu lagi?
Silalah hadir ke HBN 2012 di Putrajaya dari 23hb Mei-27hb Mei 2012

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...