Isnin, 23 April 2012

WOW! BERANINYA TOK ARAB INI TEGUR PAS. RUGIT TAK TENGOK.


Nama Tok Arab dalam klip video di atas ialah SHEIKH IMRAN NAZAR HOSSIEN. Sapa plak Tok Arab nie? Tok Arab ni ada berketurunan Pakistan tapi lahir di Trinidad & Tobago. Pernah bersekolah tinggi (Universiti) di Pakistan dalam pelbagai displin dan bidang pengajian. Beliau adalah graduan dari Institut Aleemiyah Pakistan, Universiti Karachi, Universiti West Indies, Universiti Al Azhar dan Institut Perhubungan Luar Negara di Switzerland. Belaiu pernah bekerja sebagai Pegawai Perhubungan Luar Negara di Kementerian Hal Ehwal Luar Negara Trinidad & Tobago tapi berhenti pada tahun 1985 untuk  menumpukan seluruh usahanya kepada perkembangan dakwah Islam di seluruh dunia. Info selanjutnya mengenai beliau di sini IMRAN HOSSEIN.

Diharapkan agar smeua umat Islam mengambil nasihat dan teguran beliau dan mula membelakangkan soal perbezaan ideologi politik sebaliknya menumpukan usaha untuk sentisa berada dalam satu saf yang amat rapat.Tiggalkan segala yang buruk dan jelek dan mula mengambil yang baik dan jernih. Apa yang penting ? Kerjaaaa-samaaaa. 

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagus..aku suka yg las 2.Islamkan politik.bukan politikkan Islam.semoga jd renungan buat pemimpin2 kita.bersatu la atas nama Islam..Allahuakbar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...