Isnin, 23 April 2012

PKR DI REJEK TOTAL: KESIAN YB DOLAH SANI KUALA LANGAT.


Kiriman emel daripada peminat setia hamba dari Kuala Langat. Mempaparkan dua keping gambar yang menunjukkan betapa rakyat Selangor dah mula bengang dengan PKR. Menurut peminat setia hamba lagi, Cabang PKR Kuala Langat mempunyai masaalah dalaman yang amat besar. Apatahlgi bila baru-baru ini YB Dolah Sani nikah kali kedua dengan Ahli Majlis Kuala Langat, Ini bukan cerita bohong dan tipu macam cerita PKR bawak pasai Shafie Apdal dengan Zahida Rafik. Cabang Kuala Langat dikatakan dalam proses penutupan kerana masaalah dalaman di antara kepimpinan mereka. Tak lama lagi berkubur lah Cabang Kuala Langat tur. Habislah peluang Faekah nak jadi calon Parlimen. Lagipun kebanyakan jani-janji PKR hanya tinggal dan terpampang pada papan-papan iklan yang gadang-gadang jer. Mana rakyat tak marah.


Menurut peminat setia hamba lagi, sudah tersebar luas di Kuala Langat mengatakan YB Dolah Sani ni bakal dimangsakan terus oleh tim Khalid G untuk beri laluan kepada Faekah ' Pet Kesayangan Khalid G'. Kemungkinan besar juga tindakan vandalisma di atas dilakukan oleh ahli-ahli PKR yang menyokong tim Khalid G, Maklumlah orang PKR nie kan, mana diaorg reti bahasa pun. Peminat setia hamba tu maklumkan bahawa sejak bernikah dengan ahli Majlis Kuala Langat tersebut ... 'Banyak Duit Di Tabur ' betul atau tidak hanya Allah Ta'ala sahaja yang Maha Mengetahui. Mungkin YB Dolah Sani ini mampu buat kenyataan penafian sepertimana keberanian Shafie Apdal menafikan fitnah ke atasnya berkaitan RM1.5 juta.

Bercakap pasal RM1.5. juta yang merupakan fitnah jahat PKR Selangor, korang ingat tak mengenai kenyataan Ronnie Liu berkenaan pemberian percuma 50 biji lori sampah kompektor kepada kroni-kroni sampah PR Drakula di Selangor yang menggunakan dana awam? Bukan di beli untuk PBT tau! Nak tengok tak gambar-gambar lori-lori sampah berkenaan? Tunggu di antara jam 10 sehingga 11 malam nanti. Akan menyusul gambar-gambar tersebut.

Korang nak percayakan lagi PKR DAP dan PAS nie lagi? Isk isk isk jangan buang masa nada lagi, TOLAK PR DRAKULA ANDA SELAMAT !

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
PR DRAKULA LAGI KUAT ISAP DARAH RAKYAT TAU !










Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...