Khamis, 12 April 2012

KLIP VIDEO ZURAIDA KAMARUDDIN- TIADA TEMPAT UNTUK ORANG JUJUR & BERCAKAP BENAR DALAM PR DRAKULA , JANICE LEE SETUJU!

Klik Imej Untuk Dibesarkan.

Dalam isu pemecatan Ketua Penerangan Cabang PKR Ampang, Zuraida Kamaruddin ternyata kantoi berbohong bertingkat-tingkat dan berlapis-lapis. Di dalam surat di atas Zuraida Kamaruddin kata ada jawatan Mohd Isa selaku Ketua Penerangan Cabang PKR Ampang ditamatkan di atas alasan memastikan Cabang PKR Ampang sentiasa berada dalam keadaan Stabil dan Berjalan Lancar. Apakah maknanya?

Maknanya untuk memastikan Cabang PKR Ampang ni 'stabil dan berjalan lancar' mana-mana ahli dan pemegang jawatan dalam Cabang PKR akan dilucutkan jawatan dan keahlian mereka serta merta jika mereka vokal dan kritis terhadap kepimpinan PKR Pusat.  Inilah amalan budaya Politik Kotor. Cantas mana-mana ahli dan pemegang jawatan yang jujur dan bercakap benar. Zuraida Kamaruddin mengakui bahawa orang jujur dan bercakap benar tiada tempat dalam PKR. Kita dengar apa pula cerita daripada Mohd Isa mengenai kezaliman dan penganiayaan Zuraida Kamaruddin kepada beliau.

Tengoklah apa Janice Lee sudah zalimi dan aniayai seorang guru displin dengan menyerang guru berkenaan dalam kawasan sekolah dan memaki hamun serta membuat pelbagai jenis intimidasi ke atas guru tersebut. apa dosa guru tersebut? Kerana guru displin tersebut menjalankan tugasnya mendisplinkan murid-murid sekolah. 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...