Khamis, 12 April 2012

GENGSTER RAMAI TUMPANG SEKAKI DALAM REGIM PR DRAKULA.- ISA MOHD SAID

Menghina Institusi Perlembagaan Malaysia Adalah Salah Satu Agenda Utama PR Drakula Kerana Mereka Berfahaman Sosialis Mirip Komunis Yang Menyokong Regim Zionis. Islam Tidak Ada Dalam Kamus Perjuangan Mereka. 

Azmin Ali, Tian Chua dan beberapa pemimpin PR DRakula berkelakuan biadap dan kurang ajar. Apa nak dihairankan sangat ? Puak biseksual memang kurang ajar dan biadap pun. Kalau mereka pun sanggup menghinakan diri mereka sendiri dengan melalui Program Geran Bini Percuma apalah sangat dengan perbuatan menghina Institusi Perlembagaan seperti institusi Majlis Raja-raja. 

Tengok sajala kelakuan penganiayaan Janice Lee kepada seorang guru displin sekolah setahun setengah yang lepas. Tanpa usul periksa Janice Lee terus menyerang guru tersebut dalam kawasan sekolah pada waktu sekolah. Berkuasa sangatkah Janice Lee nie sehingga mampu menceroboh kawasan sekolah tanpa sebarang kebenaran ?

Lihat apa jadi kepada YB Zulkiflee Nordin, yang di pecat dari PKR kerana mempertahankan kalimah Allah Ta'ala. Lihat apa jadi kepada Hasan Ali kerana mempertahankan akidah. Lihat apa jadi kepada Mohd Isa , Ketua Penerangan Cabang PKR Ampang yang menegur Azmin Ali. 

PR Drakula semakin hari semakin angkuh dan sombong kerana bermaharajalela pada setiap hari kerana mereka belum bertemu Buku dengan Ruas. Nak tahu kenapa pemimpin PR Drakula semakin buas dan ganas? Kita dengar apa Mohd Isa katakan, yakni ramai gengster tumpang tui dalam PR Drakula. Jika  anda terus menyokong PR Drakula bermakna secara tidak langsung anda bersubahat dengan gengster yang menumpang tui di dalam PR Drakula. 


Baru-baru ini PR Drakula rentang kain rentang berbunyi 'SELANGOR MILIK PAKATAN RAKYAT'
Habislah korang , PR Drakula dah anggap kornag ni semua HARTABENDA MILIK PERIBADI MEREKA.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS DI BULI SEKUTU

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...