Ahad, 29 April 2012

BUNOHAN 3.0 PAKATAN RAKYAT ANJUR PESTA BUNUH POLIS.


BUNOHAN 3.0 itulah yang paling tepat bagi perhimpunan revolusi haram babi 3.0 baru-baru nie. Anak kera dan anak berok kuning didikan Ambiga dan peliharaan MAJLIS PEGUAM sebuah parti komponen PAKATAN RAKYAT telah berkonspirasi untuk mengadakan PESTA BUNUH POLIS. 

















TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
PAKATAN RAKYAT SUKA BUNUH-BUNUH ORANG MELAYU

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mak lampir pun berkata - "matlamat bersin kita telah tercapai, kita telah berjaya mencederakan polis, dan bar counsil akan mempertahankan sepenuh tenaga dan menggunakan segenap ruang yang diberikan olih perlembagaan dan undang-undang demi mempertahankan para peserta demonstran yang berjaya mencederaparahkan polis, dan ini kita akan buat dengan lebih baik lagi pada bersin 4.0 dan kecederaan kepada pihak polis kita akan tambah lagi, tetapi pada masa yang sama kita hendaklah memasang perangkap dan bersiap sedia dengan rakaman vidio jika sekiranya peserta demontran dari bersin tercalar walaupun sedikit kita akan tayangkan ke seluruh dunia dan dedahkan sebagai kezaliman polis. rakaman vidio olih pihak polis itu kita akan patahkan dengan menggunakan fatwa yang dikeluarkan olih haji adi - vidio itu besi dan tidak bolih menjadi saksi. tetapi jika kita siarkan vidio keganasan polis, kita akan gunakan karpal singh atau saya sendiri beserta pakar dari dalam dan luar negara untuk kita buktikan bahawa vidio itu benar dan bolih dibuktikan sebagai keterangan di mahkamah. itulah kelebihan yang ada apabila kita tahaluf siyafi bersama pas." sekarang ini, saya kena berlakon sat, "er .. saya tak sangka keganasan demonstran ini bolih berlaku, ini semua salah polis, kalau polis benarkan kami buat demontrasi di dataran merdeka saya yakin perkara seperti ini tidak akan berlaku ..."

PenganutPAS berkata...

Yerlah cerita banyak pun tak guna kan kaalu Jabatan Peguam Negara masih ditahap lembab . Bukti dah banyak . Yang dah ditangkap mcm Cikgu BarbB dan tian chua tak boleh nak heret ke mahkamah ker ??? eeemmm lepas gitu jer puak2 ni , sebab pihak pendakwaraya selesa dok dalam bilik dia . Apatah lagi pengkianat yang masih belum ditangkap tu ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...