Sabtu, 28 April 2012

AMBIGA & MAJLIS PEGUAM AJAR RAKYAT JADI PEMBUNUH POLIS .NAK SAMAN SAMAN LAH!

Ramai kena tipu dengan penipuan berita oleh cai PKR yang rata-rata adalah keturunan pukimak. Mana ada perusuh babi versi 3 yang jadi kera dan beruk kuning serta katak hijau di langgar POLIS? 


Tetapi sebaliknya berlaku yakni, kera dan beruk kuning serta katak hijau yang BUNUH POLIS DENGAN SENGAJA! PEMBUNUH POLIS DAN PERUSUH BABI 3.0 MENJADI BERANI KERANA BABI AMBIGA dan MAJLIS PEGUAM SEOLAH-OLAH  SENTIASA MENGGALAKKAN MEREKA LAWAN POLIS  DAN SEOLAH-OLAH MAHU PERUSUH BABI 3.0 BUNUH POLIS SERAMAI YANG BOLEH.

PUKIMAK PUNYA MAJLIS PEGUAM DAN AMBIGA! 
HARK PTUIHHHH ! 
CELAKALAH MAJLIS PEGUAM & AMBIGA!
AKU MARAH LAH SEBAB YANG MATI ITU BANGSA AKU
YANG MEMBUNUH PLAK BANGSA AKU JUGAK
YANG CELAKANYA YANG SURUH BANGSA AKU BUNUH BANGSA AKU SENDIRI IALAH BANGSA BABI AMBIGA DAN MAJLIS PEGUAM !
TUTUP TERUS MAJLIS PEGUAM!
TANGKAP DAN PENJARAKAN AMBIGA ATAU TUDUHAN SYUBAHAT MEMBUNUH POLIS!

Sejak malam 27 April 2012, bermula dari jam 8 malam sampai 2 pagi, beruk dan kera kuning takde kerja lain melainkan melakukan provokasi dan memulakan tarian perang macam orang tengah kemaruk darah Polis ! Ternyata pada petang 28hb April, 2012 sewaktu memuncak kegilaan mereka, perusuh babi 3 telah sengaja MEMBUNUH POLIS DENGAN NIAT IKHLAS UNTUK BUNUH POLIS. 

TAK CUKUP DENGAN BUNUH, PERUSUH BABI 3.0 TAK TOLONG PUN POLIS YANG MEREKA BUNUH TU SEBALIKNYA MEMBIARKAN SAJA POLIS ITU DI BUNUH BERAMAI-RAMAI DI DEPAN MATA MEREKA MACAM PESTA MEMBUNUH!

AMBIGA DAN MAJLIS PEGUAM AMAT SUKAHATI DENGAN PEMBUNUHAN POLIS TERSEBUT!

NANTI AKU NAK KELUARKAN SEMUA GAMBAR DAN VIDEO SECARA TERSUSUN MACAMANA AMBIGA DAN MAJLIS PEGUAM SELAMA 2 HARI DOK HASUT PERUSUH BABI 3.O MENJADI GANAS DAN BERTINDAK MELAWAN POLIS SAMPAI SANGGUP BUNUH POLIS !

TENGOK BLOG KERIS7LOK !

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & HENDAK BUNUH MELAYU
PKR SUKA BUNUH-BUNUH DAN TIPU MELAYU
PAS TOLOL MATI AKAL SEBAB IKUT CAKAP AMBIGA TAK SUNAT KELENTIK.
CELAKA DAP!
CELAKA PKR!
CELAKA PAS!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ambiga pun berkata - "matlamat bersin kita telah tercapai, kita telah berjaya mematikan polis, dan bar counsil akan mempertahankan sepenuh tenaga dan menggunakan segenap ruang yang diberikan olih perlembagaan dan undang-undang demi mempertahankan para peserta demonstran yang berjaya mematikan polis, dan ini kita akan buat dengan lebih baik lagi pada bersin 4.0 dan kecederaan kepada pihak polis kita akan tambah lagi, tetapi pada masa yang sama kita hendaklah memasang perangkap dan bersiap sedia dengan rakaman vidio jika sekiranya peserta demontran dari bersin tercalar walaupun sedikit kita akan tayangkan ke seluruh dunia dan dedahkan sebagai kezaliman polis. rakaman vidio olih pihak polis itu kita akan patahkan dengan menggunakan fatwa yang dikeluarkan olih haji adi - vidio itu besi dan tidak bolih menjadi saksi. tetapi jika kita siarkan vidio keganasan polis, kita akan gunakan karpal singh atau saya sendiri beserta pakar dari dalam dan luar negara untuk kita buktikan bahawa vidio itu benat dan bolih dibuktikan sebagai keterangan di mahkamah. itulah kelebihan yang ada apabila kita tahaluf siyafi bersama pas." sekarang ini, saya kena berlakon sat, "er .. saya tak sangka keganasan demonstran ini bolih berlaku, ini semua salah polis, kalau polis benarkan kami buat demontrasi di dataran merdeka saya yakin perkara seperti ini tidak akan berlaku ..."

Tanpa Nama berkata...

Celako Nik Najis

Tanpa Nama berkata...

Zaman tun m takde demo demo ni suma. Bagi muka sangat ni lah jadinya.

Tanpa Nama berkata...

Dulu riuh hendakkan hak dn akta berhimpun..sekarang akta dah ada tak nak pulak ikut..kalau awal2 pegi stadiumkan senang..baru betul boleh duduk bantah..tak lojik betul alasan "tak cukup masa"

Walhal masa demo tadi, aku follow cepat pulak dorang ubah2 tempat..x sampai sejam dari KLCC, berubah ke Dataran Merdeka..pastu sejam lagi ubah pulak ke SOGO..pastu sejam lagi ubah tempat lain..

Setahu aku sebelum ni Polis/DBKL dh bagi tau 48jam awal! Macam mana boleh tak cukup masa pula!

Masa demo 2.0, polis dah bg tahu seminggu awal supaya buat kat Stadium Shah Alam pun cakap tak cukup masa..benda dah berlaku depan mata sendiri fikir lah kawan.

Tanpa Nama berkata...

selagi kepala2 berok3.0 masih bebas tidak diambil tindakan tak mustahil huru-hara lebih dasyat akan berlaku..

Tanpa Nama berkata...

ambabiga menggalakkan terrorism di malaysia. ambabiga patut didakwa

Tanpa Nama berkata...

terrorism selalunya wujud apabila ada orang dah tak yakin dgn kuasa yg sepatutnya melindungi hak mereka,dlm halni ada orang benci kpd puak puak mangkok hayon membuat onar tp tiada tindakan tegas,maka wujud satu kelompok baru yg bertindak dlm diam, mohon dilindungi negara ini dpd malapetaka yg bukan bukan

Tanpa Nama berkata...

ada kan smula ISA....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...