Isnin, 5 Mac 2012

SIAPAKAH TUHAN YANG DI SEMBAH OLEH PAKATANG???? INI JAWAPANNYA.

Ini bukan Dewa .. Tapi inilah TUHAN yang disembah oleh ahli penyokong dan pemimpin Pakatang Haramjadah.
"What happened was the then PRM president Dr Syed Husin Ali (a mentor to Anwar Ibrahim) had prematurely agreed on the amalgamation with PKN. The thing is he did this without getting the consent of his party congress which is something that is required of PRM before a merger can be made as this was stipulated by PRM’s constitution. Even the Registrar of Societies (ROS) recognized this when the court decision favored the hardcore PRM members when it declared that PRM have not been dissolved and therefore the party is still a valid political party. However, up until now, PKR has never acknowledged PRM as a licit political organization."
PKR adalah gabungan Parti Keadilan Nasional dengan Parti Rakyat Malaysia (SOSIALIS). Gabungan itu menggunakan nama PKR. Kedua parti politik tersebut merupakan berstatus Parti tidak percaya adanya Allah Ta'ala. Ketua Umum PKR yakni Anwar Ibrahim sudah menjadi TUHAN yang di sembah oleh PKR.

Jika PAS mempunyai Dewataraya Nik Ajih maka PKR ada TUHAN.

TUHAN PKR itu tidak boleh di sanggah dan tidak boleh dipertikaikan. Siapa yang melakukan demikian akan menerima nasib seperti Azizan MB Kedah dan Dato Hasan Ali bekas PAS. 

Oleh kerana puak Anwarinas sudah biasa menyembah TUHAN PKR tersebut jadi sudah tentulah mana-mana pemimpin PAS yang tidak menyembah TUHAN PKR bakal dilaknatkan oleh mereka.  

Oleh kerana Anwar IBrhaim gagal menjadi TUHAN dalam UMNO kerana UMNO tak mempertuhankan mana-mana pemimpin serta berpegang teguh kepada syariat Rasullullah s.a.w. walaupun PAS selama 54 tahun cuba memfitnah UMNO sebagai Sekular dan assobiyah namun akhir-akhir ini adalah jelas PAS merupakan parti assobiyah dan sekular tegar kerana tidak pernah menyokong perjuangan menegakkan syiar Islam dan mempertahankan akidah Islam daripada kumpulan misionari sosialis religus DAP. Lihat sahaja apa yang terjadi kepada Dato' Hasan Ali.

Jadi apakah keperluannya untuk mempercayai segala fitnah dan pendustaan PKR dalam isu LYNAS, NFCORP, ZIM ATLANTIC dan isu-isu lain yang dibangkitkan oleh mereka? Jika anda tidak menyembah TUHAN PKR dan menganut AGAMA PKR apakah keperluan anda untuk menyambut segala isu-isu yang dibangkitkan oleh mereka?

TEPUK DADA TANYALAH IMAN!



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

iyeke,agak2laa bila ia mati kelak adakah para penganutnya,akan bina patung berhala(patung lilin)untuk ritual pakatan.

Tanpa Nama berkata...

Dalam youtube Mamat inilah yg dengan lantang bersuara "No problem" kepada permintaan orang Keristian dan Catholic Herald utk menggunakan nama Allah didalam Bible versi Melayu mereka. Walhal fahaman didalam fahaman Keristian tuhan mereka ada anak.

Bible versi Inggeris tuhan mereka tak ada nama pun dan sekarang Keristian Malaysia beri nama Allah kepada Tuhan mereka yg ada anak tu. Ternyata mereka lebih pandai lebih hebat dari Pope Benedict dan mendiang Pope John Paul. Cuba rujuk Surah Mariam ayat 88 - 92, Allah sendiri pun murka, dan hebatnya kemurkaan Pencipta tentang hal ini dinyatakan didalam Al Quran sudah lebih 1400 tahun dulu.

Mamat ni nak beritahu kepada kita semua yg dia lebih hebat dari Pencipta ke? Hebat, hebat. hebat ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...