Isnin, 5 Mac 2012

NOH OMAR & SELCAT.

Noh Omar adalah seorang pemimpin UMNO Selangor yang paling digeruni oleh pemimpin Pakatang di Selangor. Harimau UMNO Selangor ini amat sukar ditewaskan oleh pakatang. Kelantangan Noh Omar mendedahkan penyelewengan pasir di Selangor menyebabkan SELCAT tepaksa membuka semula fail KSSB. Pendengaran SELCAT akan dihadiri oleh Noh Omar kerana di jemput oleh SELCAT memberikan keterangan.  Sepertimana kita ketahui sidang SELCAT pernah menggantungkan Khir Toyo sebelum melemparkan fitnah ke atas Khir Toyo sehingga menyebabkan Khir Toyo terperangkap dalam helah jahat pepuak jahat. Ketua SELCAT amat dikenali sebagai orang yang gila kuasa dan beranggapan beliaulah yang paling berkuasa di Selangor. Pada kali SELCAT akan bertemu ruas dan kuku saingan setanding jika tak pun saingan terhebat yang bakal menjadikan SELCAT suatu bahan sejarah di masa depan. 

Di bawah ini adalah senario persidangan SELCAT yang mungkin berlaku di antara panel SELCAT dengan NOH OMAR.

SELCAT: YB ! Lu Menteri Tani punya. Apa lu bikin pasal NFC?

NOH OMAR: Apa lu merepek apek? Wa suruh Khalid G masuk sana NFC sampai sekarang Khalid G tatak berani punya. Ini pasir apa cerita? 

SELCAT: YB ! Lu tatak jawab soalan ! Lu jawab soalan lah ....

NOH OMAR: Mana ada soalan pun. 

SELCAT: Kita kasi soalan .. lu jawab ! 

NOH OMAR: Sejak bila SELCAT jadi mahkamah ?

SELCAT: Bodo punya orang ! .. kitaorang kasi gantung sama lu 3 tahun tatak elaun !!!!! 

NOH OMAR: Sori SELCAT ... tadi ada beberapa ADUN PAS yang tak suka Pakatang sudah isytihar keluar dan join BN ... sekarang BN berkuasa ... so lu orang sila turun dari itu tempat... sekarang BIAR WA TANYA ... LU ORANG JAWAB !

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...