Ahad, 25 Mac 2012

REGIM PUNAH RANAH DAP-PKR-PAS TAK CINTAKAN NEGARA.

SEKARANG INI habis gelabah dan gabra semua lahanat-lahanat dalam negara. Kalau dulu mereka menguasai pendapat orangramai dalam macam-macam isu. Sekarang mereka pulak kena kutuk dan malu sendiri akibat fitnah-fitnah mega mereka sendiri. Akhirnya, PKRk & DAP terpaksa upah orang luar negara untuk menyebarkan propaganda mereka di fesbuk.

Dalam kehidupan ini kalau tidak ada kejujuran dan ketulusan dalam apasaja perkara, niscaya ianya akan berakhir dengan kegagalan total. Sebab itulah DS Najib berusaha bersungguh-sungguh mengotakan segala apa yang dijanjikan oleh beliau. Malah beliau sendiri menerima segala tohmahan dan kritikan dengan berlapang dada.

Bercerta pasal semangat cintakan agama, bangsa dan negara ini, lihatlah sahaja peel para pemimpin regim Punah Ranah sendiri. Kebanyakannya terpalit dengan macam-macam salahlaku seksual .. kira kesalahan jenayah cinta ler ...Cuba fikirkan .... sejenak ... jika mereka sanggup mengkhianati cinta sesama manusia adakah mereka ini mampu menyntai agama, bangsa dan negara ?

Ambil contoh macam Anwar Ben Israel lah, elaki pun beliau suka ... perempuan pun beliau suka ... apa nak jadi ? Contoh seterusnya ialah Bad-Role Ah Meng ostat, kalau rumahtangga orang lain pun beliau sanggup cerobohi , apakah ada pada beliau sifat mahu menyintai agama, bangsa dan negara?

Apalah yang nak dibanggakan sangat mempunyai pemimpin-pemimpin seperti Anwar Ben Israel, Bad-role Ah Meng ostat , Lim Kit Siang, Dr Chen Man Heng, Abdul Malek Hussin, dan yang semoral dengannya?

Adakah kita memerlukan pemimpin-pemimpin seperti mereka untuk mendapatkan kehidupan yang lebih baik dari sekarang? Sedangkan dalam kehidupan seharian mereka, ramai hati-hati yang terluka oleh perbuatan mereka. Jika mereka sendiri tak mampu memberikan kebahgiaan kepada isteri, anak, keluarga dan sahabat rapat mereka sendiri , pada fikiran anda adakah mereka mampu memberikan kebahagiaan kepada seluruh rakyat Malaysia?

Pada Hamba lah ... tak hingin sungguh nak duduk di bawah perintah orang-orang macam mereka yang tak tau nak menyintai diri mereka sendiri. Cari nahas sahaja menjulang mereka sebagai pemimpin. Mampus kita semua dikerjakan oleh mereka!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...