Ahad, 25 Mac 2012

HALAU PELADANG HADIAH PRU 13 DARIPADA PKR.. YABEDA-BEDUUU !

 

Sekali lagi Noh Omar bersuara. Kali ini berkenaan dengan 'Hadiah Istimewa PKR' pakej PRU 13 di dalam polisi PKR 'Merakyatkan Ekonomi Selangor' bagi menambah wang dalam Geran SelangorKu-Hancur RM350 juta, bukan 350 juta Rupiah Indonesia atau Rupee India tapi kalau USD 10 juta itu kena tanya Tian Chua.

Oleh kerana PKR Selangor begitu prihatin dan benar-benar ikhlas nak bantu rakyat tak kira lah apa bangsa dan apa agama, terutama keturunan Melayu beragama Islam, pastilah mendapat layanan amat teristimewa. Bak kata Azmin Ali dalam sidang DUN bahawa pihak regim pro zionis Selangor telah berikrar akan mempertahankan hak keistimewaan Melayu dengan 'menahan' segala hak-hak tersebut. Layanan istimewa buat keturunan Melayu agama Islam di Selangor di bawah regim pro zionis (Polisi Anwar Ben Israel & Dana NDI, IRI & KAF melalui Neo-Con) ialah di HALAU KELUAR dari tanah, ladang dan premis perniagaan mereka.

'HALAU KELUAR' orang Melayu beragama Islam adalah layanan paling istimewa daripada regim pro zionis Selangor. Kalau dulu Kg Sungai Kerandang menjadi mangsa setelah mengambil teladan Kg. Buah Pala di Pulau Pinang, kali ini giliran pengusaha-pengusaha ladang dari kelompok orang Melayu beragama Islam di halau secara sistematik oleh regim pro zionis Selangor. Tujuannya tidak lain tidak bukan untuk mencetuskan keresahan dan menajamkan lagi konflik antara kaum di Malaysia. Tempoh pajakan bagi ladang-ladang tersebut  tidak dilanjutkan atas alasan pihak regim pro zionis tidak menerima sebarang permohonan pembaharuan.

Menurut salah seorang mangsa kezaliman regim pro zionis Selangor, beliau telah menghantar notis pembaharuan sejak 2009 tapi amat terkejut apabila dimaklumkan bahawa tiada sebarang permohonan pembaharuan di terima. Kata mangsa bahawa beliau telah dimaklumkan ladang-ladang berkenaan akan diserahkan kepada pihak lain. Kroni regim pro zionis kot?

Memang pandai lah regim pro zionis Selangor memerintah dan mentadbir Selangor serta melaksanakan polisi Merakyatkan Ekonomi Selangor. Mereka memang cukup pandai menipu dan berdusta. Mereka juga cuup pandai berlaku zalim kepada mana-mana rakyat Selangor berketurunan Melayu dan beragama Islam. 

Amat molek benarlah jika semua pengundi rakyat Selangor berketurunan beragama Islam pula membalas layanan istimewa tersebut dengan layanan yang samarata dan adil yakni 'menghalau' regim pro zionis dari semua kerusi DUN dan PArlimen di Selangor dengan cara 'Menahan' undi kepada regim pro zionis Selangor. Betul tak ?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...