Rabu, 28 Mac 2012

DIRECT NEGO - CEKIK DARAH BETUL PKR SELANGOR.

Dulu ... dulu lah .. sebelum Pak Kaduk naik junjung dan sebelum Luncai jumpa labu-labu nya serta sebelum penerjunan berani mati TBH, Khalid G berjanji ... ya .. tuan-tuan dan puan-puan .. BERJANJI ... bukan MENGOTAKAN JANJI... tapi MENGAUTAKAN JANJI mahu menghapuskan terus amalan pemberian kontrak secara runding terus ( direct nego).  Pada hari ini adakah ianya berlaku ? Ataupun masih diamalkan mengikut hawa nafsu dan selera beso dan luar tabie PKR ? Lihat di bawah .......




Samada kecil atau besar, sedikit atau banyak, persoalannya ialah kenapa janji hanya tinggal di gusi dan di gigi Khalid G? Kenapa janji-janji mudah dimungkiri oleh Pakatanista Regim Punah Ranah ? Kenapa begitu mudah Pakatanista Regim Punah Ranah menjustifikasikan kemungkiran janji-janji mereka dengan menyalahkan pihak lain yang tak pernah menjanjikan sejuta bintang di langit seperti mereka janjikan? Adakah ini ketelusan? Adakah ini kredibiliti ? Adakah ini akauntabiliti ? Atau adakah ini dusta semata-mata?

Sebab itulah Anwar Ben Israek berani menjanjikan untuk menurunkan harga petrol dan disel dalam tempoh 24 jam jika Pakatanista Regim Punah Ranah menang. Ya la apa susah .. turun 1 sen pun dah kira turun harga minyak. Tapi apakah terjadi selepas 24 selepas harga minyak diturunkan? Sebab Anwar Ben Israel tak berjanji akan mengekalkan dan terus menurunkan harga petrol dan disel selepas itu. Ya tak? 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...