Sabtu, 11 Februari 2012

IDENTITI AZMIN HELI DISAHKAN SEBAGAI HELMI HAZIMIN MALEK.

Its Me Brader ! Gotcha !

UTUSAN MALAYSIA melapurkan:-
Pihak polis mengesahkan seorang rakyat Malaysia yang ditahan di Batam, Indonesia, Jumaat lalu, merupakan lelaki diburu pasukan itu sejak tiga tahun lalu dikenali sebagai Hilmi Hazimin Malek bagi membantu siasatan penyebaran gambar separuh bogel Elizabeth Wong.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, pihaknya telah menerima pengesahan identiti lelaki itu daripada pihak berkuasa negara jiran tersebut.
Menurutnya, bagaimanapun lelaki tersebut pada masa ini masih disiasat Polis Republik Indonesia (Polri) berhubung kesalahan dilakukan di negara itu.
“Pihak berkuasa Indonesia meminta sedikit masa untuk melengkapkan siasatan mengikut prosedur dan dakwaan yang dikemukakan terhadap lelaki tersebut".
Tidak ada peluanglah Khalid G nak kekal sebagai MB. Manakala Azmin Ali senyum-senyum simpul nak menjadi MB Selangor. Itupun kalau PAS Khalid Samad dan DAP Lim Lip Eng tak khianati PKR Azmin Ali masa PRU 13. Ramai lagi bakal dikorbankan oleh Azmin Ali untuk menjadi MB Selangor. 

Pendedahan skandal pasir Selangor semakin hangit. 

Asrama Yayasan Selangor hendak dirobohkan semakin hangat.

Hasan Ali semakin mendapat perhatian.

Hj Hadi semakin resah.

DAP dah mula gelabah.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...