Khamis, 12 Januari 2012

RAYUAN WAJIB DI BUAT DEMI MENEGAKKAN KEBENARAN.



Bapa saiful Bukhari telah membuat sidang akhbar semalam dan meminta agar rayuan diteruskan bagi mendapatkan pembelaan undang-undang di atas kezaliman Anwar Ibrahim telah lakukan ke atas Saiful Bukhari. Kita semua perlu ingat bahawa kes liwat II Anwar IBrahim bukan berkisar kepada survival politik UMNO atau BN. Ianya mengenai seorang mangsa liwat Anwar Ibrahim mahukan pembelaan ke atas kezaliman Anwar Ibrahim meliwatnya. 

Kita maklum bahawa Anwar Ibrahim adalah barang rejek UMNO. Beliau di rejek oleh UMNO bukan kerana beliau itu orang mulia dan berbudi pekerti tinggi. UMNO merejek beliau kerana beliau tidak layak memimpin Melayu Islam dan rakyat Malaysia. Beliau tidak layak kerana beliau seorang pendusta dan pembohong serta tidak mempunyai keperibadian tinggi dan berakhlak mulia. 

Janganlah kita melupakan keadilan buat Saiful Bukhari kerana sehingga ke hari ini Anwar Ibrahim terpaksa menggerakkan seluruh jentera PKR untuk melawan Saiful Bukhari seorang diri. Bahkan Anwar Ibrahim telah meminta campurtangan asing untuk membantunya melawan Saiful Bukhari. 

Dalam kes liwat II, Anwar Ibrahim bukan berlawan dengan UMNO/BN tetapi berlawan dengan mangsa kezaliman liwatnya. Begitulah bacolnya dan pengecutnya Anwar Ibrahim dengan keberanian seorang mangsa liwatnya. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...