Khamis, 12 Januari 2012

BILA AURAT TIDAK DI JAGA DAN BILA USTAZ TIADA LAMBANG BULAN.


Muslimah PAS mengutuk Rosmah Kerana Tidak Menutup Aurat Pelbagai Fitnah dilemparkan. Tetapi Muslimat PAS sendiri Tidak menjaga bahagain-bahagian Aurat Wanita lain seperti SUARA DI KHALAYAK RAMAI - HIPOKRIT!

"Kejujuran adalah sumber tenaga kuasa sakti menegakkan kebenaran. Tanpa kejujuran, kebenaran tidak dapat tertegak samasekali walaupun se-mikro-saat. Dengan kejujuran, kebenaran mampu mengalahkan sejuta fitnah terancang walaupun bersendirian."

Dalam mazhab As Syafie' yang amat halus bersopan dan beradab. salah satu bahagian aurat wanita muslimat ialah suara-nya. Jika dalam solat suara wanita dihukumkan agar tidak lantang dan kuat apatahlagi jika berada di luar solat dan berada dalam satu majlis yang sudah tentu hukum syubahat (yakni menunjukkan sokongan kepada peliwat yang di dakwa). Apatahlagi jika sengaja dilakukan dan niat jelas melalui perbuatan oleh muslimat PAS yang mendakwa mereka lebih berilmu dari mana-mana muslimah yang ada di mukabumi ini. Dua kali lipat ganda berdosa ! Di tambah satu lagi dosa melakukan syubahat dengan peliwat yang di dakwa oleh perundangan negara dan mencaci maki sumpah seranah dalam bersuara.


Benarlah kata Hasan Ali bahawa PAS semakin jauh tersasar dari perjuangan asalnya.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bab ni teringatt pulak mak lampir jerit 'tolak! Tolak! Pandykutty! Diiringi dengan para pengikutnya. Buruk sungguh bila kaum wanita terjerit jerit begitu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...