Ahad, 22 Januari 2012

KLIP VIDEO KEKECOHAN CERAMAH RASIS ABU CHEGUBARS AMBIL KESEMPATAN???!!



Rakan bloger 1Peluru menerbitkan klip video di atas berkaitan dengan tuduhan Chegubard dan menulis di bawah ini:-
Chegubard menuduh 'Geng-geng UMNO' yang bertindak mengganggu ceramah ABU di Jalan Kebun, Shah Alam malam tadi. Menurutnya serangan tersebut cuma ditujukan kepada kaum India dan bersifat rasis! Benarkah kejadian ini rasis atau Chegubard yang cuba menyuntik elemen rasis melalui andaiannya??
Persoalan yang harus dijawab oleh Chegubard... apa buktinya 'Geng-geng Umno' yang melakukan kekacauan tersebut?? Ada mereka bawa bendera atau pakai baju UMNO ke?? Gua harap pihak UMNO akan saman Chegubard kerana membuat tuduhan melulu!
Apa yang kita kesalkan ialah cara penyampaian Chegubrad tersebut. Betul juga kata rakan bloger 1Peluru. Apakah bukti CheguBrad ada untuk menuduh yang buat kecoh itu adalah Pemuda UMNO dan ahli UMNO? Takkan Chegu BRad boleh kenal setiap seorang ahli UMNO di seluruh Malaysia? Mustahil.! Lagipun dalam klip video di atas tidak jelas wajah mereka yang melakukan onar tersebut.

Seperkara lagi kita semua maklum HINDRAF dan Pakatan membenci UMNO kerana atas isu UMNO mewakili majoriti Melayu Islam. HINDRAF benci UMNO kerana UMNO ialah Melayu Islam. DAP benci UMNO atas alasan yang sama. PAS benci UMNO kerana UMNO parti Melayu. Apa yang Chegu Bard merepek pula? Inilah sentimen perkauman yang diapikan oleh Cheegu Bard setelah semua usaha merusuh Pakatan digagalkan.

Pada pendapat hamba CheguBrad sekali lagi memperalatkan HINDRAF untuk mencetuskan huru hara dalam negara. Pihak Polis wajib bertindak segera dalam hal ini !

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

pukimaq berkata...

Homo cun tak mau masuk campur tentang gaduh-gaduh ni.Homo cun cuma bergaduh kalau berebut homo cun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...