Ahad, 22 Januari 2012

CHEGUBARD TUDUH PEMUDA UMNO GANGGU CERAMAH RASIS A.B.U. PAKATAN

MKP melapurkan bahawa chegubard membuat tuduhan berat kepada Pemuda UMNO dalam twitternya. Tuduhan-tuduhan dan dakwaan-dakwaan sebegini memang permainan licik Pakatan untuk memburukkan UMNO. Semakin terdesak dan tertekan Pakatan menghadapi kemaraan UMNO. Pakatan amat suka memfitnah UMNO. Mungkin juga gara-gara kajian yang tidak memihak Pakatan.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, beliau teruja apabila kajian Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaysia menunjukkan 43 peratus yakin Barisan Nasional (BN) akan mengekalkan kuasa pada pilihan raya akan datang.
"Saya teruja kalau ada laporan sedemikian, tetapi apakah faktor-faktor yang menyebabkan mereka bersikap sedemikian?
"Salah satu mungkin mereka yakin dengan agenda nasional untuk bawa transformasi, menuju sebuah negara maju dan kita buktikan dalam tempoh tiga tahun ini banyak perubahan, begitu banyak idea baru, ini sedikit sebanyak membantu keyakinan rakyat kepada kerajaan," katanya dipetik Bernama selepas merasmikan program Ihsan Samudera di sini, hari ini.
Laporan media kelmarin memetik kajian kendalian pusat itu akhir tahun lalu menunjukkan Najib menjadi pemimpin pilihan berbanding Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...