Sabtu, 14 Januari 2012

BARU 2 TWEET DAP P.PINANG DAH KECOH.

Saya Baru beri 2 tweet sahaja .. Belum 'Full Swing' Lagi.

Datuk Ameer Mydin memang bijak. Hanya dengan 2 tweet shaja beliau mampu membuat DAP P.Pinang kena serangan agin ahmar. Tweet beliau mempersoalkan pengisytiharan harta oleh 11 EXCO DAP P.Pinang yang telah di buat pada 8 Mac 2008 dan pada 31 Disember 2011. 

Wow ! Selepas tiga tahun baru buat pengisyitharan harta? Sepatutnya pengisytiharan harta di buat pada setiap tahun sebagai sebuah organisasi yang kuat menyalak mengenai ketelusan, kredibiliti dan akauntabiliti. Pengisytiharan tersebut wajarlah di audit oleh Ketua Audit Negara. Agar boleh dibentangkan di dalam sidang DUN. Ini tidak, ianya di audit oleh sebuah syarikat akauntan anatarbangsa yang lapurannya tidak dapat dibentangkan di dalam sidang DUN.

Menyirap darah DAP Malaysia kerana 2 tweet tersebut lalu menuduh Datuk Ameer Mydin hendak berpolitik. Inilah sifat cauvinistik DAP yang cukup jelek dan memualkan. DAP bersikap talam bermuka-muka dan diktaktor. Jika DAP mengkritik itu adalah hak kebebasan bersuara. Jika pihak DAP di kritik itu disebabkan oleh niat jahat pihak yang mengkritik. Jahanam negara jika DAP terus memerintah. Langsung tiada kebebasan bersuara.


Amat jelas sifat hiper-hipokrasi DAP.
EXCO Selangor dan MENTERI BESAR INCORPORATED SELANGOR bila pula hendak buat audit ?
Cakap orang politik mana boleh dipercayai langsung melainkan jika ada pihak ketiga bebas yang mengesahkannya.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...