Isnin, 19 Disember 2011

SMM & ADAM ADLI MEMUKUL PAKU TERAKHIR PADA KERANDA PKR.

MAHASISWA BIJAK. 
SMM, GAMIS & BEBAS MEMUKUL PAKU TERAKHIR PADA KERANDA PKR.




Jelas dan nyata, SMM dan Adam Adli enggan memohon maaf di atas kebiadapan vandalisma yang dilakukannya olehnya. Setelah DS Najib  mula mendapat kepercayaan majoriti mahasiswa di semua IPT; PKR sudah mula goyah dan goncang. Isu dan slogan 'Kebebasan Akademi' kebebasan yang sememangnya sudah ada dan AUKU bukanlah mengekang kebebasan bersuara dan pergerakan mahasiswa sebalik melindungi mahasiswa dari diperalatkan oleh anasir-anasir subversif seperti PKR DAP dan PAS; telah memakan diri SMM, GAMIS dan BEBAS malah mereka telah secara tidak sengaja memukul paku terakhir pada keranda PKR dan Pakatan haram jadah. 

Simbolisma Adam Adli menurunkan bendera DS Najib dan menaikkan bendera SMM merupakan tindakan pengkhianatan di tahap serius kepada seluruh warga mahasiswa. SMM telah mensabotaj rakan lain GAMIS dan BEBAS dengan menaikkan hanya bendera SMM. Apa perasaan mahasiswa lain yang selama ini berusaha menyakinkan kepimpinan tinggi negara mengenai kematangan mereka? Sudah tentu mereka merasa amat keciwa dengan tindakan Adam Adli dan SMM yang sengaja mensabotaj usaha-usaha mereka selama ini. 

Matlamat dan objektif yang mereka mahukan ternyata kini menjadi sebuah mimpi ngeri yang tidak akan mampu diperbaiki lagi oleh mereka. Majoriti mahasiswa sudah semakin marah kepada tindakan sabotaj SMM tersebut. 

CheguBard dan Adam Adli serta SMM telah memukul paku terakhir kepada keranda PKR dan Pakatan Haram jadah. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

25 ulasan:

pembaca talkin berkata...

kalau dah paku terakhir,apa lagi?
tanam le.

Tanpa Nama berkata...

Bongkaknya si Adam ni, kalau adik aku...memang dah ku jotos jotos kepala budak ni.

Tanpa Nama berkata...

Kalau setakat nak menyerahkan memorundum kami tidak ada masalah. Tp jgn nak kurang ajar...bila bendera PM kita di turun dan dipijak. Kalau kau org semua xmahu minta maaf....dan tidak akui yg kau org belajar pun pakai duit aku (duit kerajaan) aku byr incometax..kau keluar dari negar ni ..bangsat...dah tolong bg belajar...terlebig kurang ajarlah pulak...

Tanpa Nama berkata...

Salam, persoalannya bkn 5 minit itu yg dipertikaikan krn turun bendera Najib dan naikkan balik, isu nya knape tiang bendera itu yg dipilih? Berani buat , maka beranilah tanggung, siapa yg mulakan isu 'percikan' kemarahan ini...profesional? Adakah tindakan itu sudah cukup profesional? Jgn mulakan sesuatu yg akan menjadikan merugikan diri sdiri dan bangsa serta agama....jgn jd Si Kitol!!!!

Tanpa Nama berkata...

Slm saudaraku, jika nawaitu saudara2 itu betul..silakan TETAPI jika kalian melakukan krn desakan pihak2 tertentu baikla berfikir semula.. Gunakan cara yang bijaksana.. jika rasa anda HEBAT ramai lagi diluar sana yang MAHA Hebat.. Jgn angkuh,penyelesaian yg mahu dicari? jadi apala salahnya bermohon maaf?... Najib itu jua punya anak, saudara & kawan2... jika saudarala mangsa tersebut apa rasanya??? buang ego kalian.. beralah tak beerti kalah....

Tanpa Nama berkata...

babi samseng umno, matikan samseng umno baju hijau tuh....

ladybird berkata...

Buang je la dari UPSI biar dia politik sepenuh masa!!!

Hang Tuah Kit Kat berkata...

Kata2 dr Hang Tuah.....ADAP TUAN HARUS DIJAGA....relaxlaa, Kit kat kan ada,,,hehehe

Aman H. I. N. A berkata...

Cube korang dengar temuramah itu betul2...tgok gelagat jantan Adam, mata liar takut kena kantoi, dah adatnya nak berpolitikkan? So, kena hadapilah risikonya, ibubapa suruh blajar kat UPSI bkn main politik..dah kena dedah semua info diri, takutlah pulak...report Polis? U all pcaya ke dgn Polis, yg U all kutuk2 giler2...pasti akan kena 'buku dgn ruas'....akhir skali mereka ajak debat plak dgn Khairy dan Nasarudin Tantawi....nampak ssgt agenda tersembunyi dan dirancang oleh 'Napolean'!!!

Tanpa Nama berkata...

budak ni teramat sombong.. takut diaibkan.. dia aibkan PM tak sedar.. kebebasan akademik kena turunkan bendera PM ker? bukan isu turun bendera? tetapi buat benda tu?

Kak Sal berkata...

Adik Adam, habiskan belajar dulu.. mungkin darah muda, ikut perasaan! Serahkan pada mereka yang lebih layak BERSUARA & terbukti telah berjaya! Jgn bertindak membuta tuli.. Kalau nak jadi HERO pastikan padat ilmu didada... Kembali pada 5A ... Allah, Agama, Adap, Akhirat & Anugerah dlm idup..

Orang UMNO tengah marah... berkata...

Persoalan pokok aku? Mana perginya PENGAWAL KESELAMATAN Bangunan PWTC, di Ibu Pejabat UMNO? Aku nakkan jawapan....knape cuai menjaga Ibu Pejabat UMNO? Jawap!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Wah...seronok ya bincang dengan polis, seronok menurunkan bendera, bukan menceroboh ke, atau salah pengawal keselamatan kerana tak halang turun bendera...bodoh...Kamu berani buat, kena beranilah tanggung, apa pulak takut dgn ugutan, Budak mentah, makan pun masih kena suap..Ingat org luar bodoh, tak tahu menilai, cakaplah berguni2, semua hampas. Tengoklah nasib kamu nanti, Ingat jadi pencacai Najis.Bila terdesak, salahkan parti pemerintah..GENGSTER UMNO konon. Ada akal ke?

Tanpa Nama berkata...

patutnya sebagai pemimpin yg bertanggungjawab tian chua, cikgu bard or anwar sendiri berperanan menasihati budak2 ni belajar dulu sampai hbs then join la dioarg tuk lwn bn, bukan hasut student ni waktu diaorg tgh study...dr tindakan mereka ni pun sudah terbukti yg mereka bukanlah pemimpin yg bertanggungjwb...

Neilkie69 berkata...

Memang salah puak bodoh ni. Kalau betul mahu perjuang kebebasan Mahasiswa kenapa ceroboh Rumah UMNO? Kenapa tidak ke Putra Jya> Menteri Mereka di sana. Timb Menteri Mereka di Ssana. Mengapa Rumah UMNO??? Si Fuddin lak kenapa datang terima MEMO di Rumah UMNO? Tidak di Pejabat dia? Jawab Fuddin. Mereka ini kena bezakan kerajaan dan Parti. Pejabat PM di Putera Jaya. Di Rumah UMNO Pejabat Presden Parti UMNO??/ So amat jelas bahawa tindakan mereka ini adalah tindakan Politik yang di dalangi PKR coz si Latefa Koya , Tiang Chua dan Bard pun ada. So apa lagialasan yang mengatakan itu gerakan Mahasiswa?????

Sulaiman House berkata...

Ramai sangat yang nak menojolkan diri masa temubual di atas. Masing-masing mahu dilihat sebagai hero mahasiswa supaya mendapat tempat dalam parti-parti politik. Ikhlas ke dik? 20 tahun akan datang mereka akan mengenang detik-detik ini dan berkata "Bodohnya aku...kalaulah aku study betul-betul tentu aku tidak lagi mengharapkan mak bapak aku tanggung aku sampai hari ini."

Tanpa Nama berkata...

Jangan di jolok sarang tebuan...budak-budak ni memang dipergunakan..,kalau ini bukan mainan politik, apa lagi yang kita nak katakan?

Nak serah memorandum bukan di bangunan UMNO tetapi di Putrajaya. Pergilah mana kau nak pergi, KPT ke, pejabat PM ke...itu baru tempat yang betul, kenapa nak buat kerja BODOH pergi serah memorandum di bangunan parti politik? Bezakan antara kuasa eksekutif dan politik.

Memang sesumpah al-belalai dah terdesak. Siapa kata semua mahasiswa tak suka PM? mana statistik kau? mana kajian kau? atau kau pandai auta macam ANUgerah Tuhan tu...cakap-cakap omong-omongan je tapi tak de bukti langsung...dah lah Nurul Izzah kata kat Indonesia, kapal selam Malaysia sekadar hiasan tak boleh selam, bila jemput naik, kecut perut lak tu...anak-beranak semua sama...yang aku tahu, yang tak popular ikut kajian UIA adalah ANUgerah tuhan...biasalah orang dalam keadaan terdesak, apa-apa boleh dilakukan...

ANAK MERDEKA SARAWAK berkata...

Memang bongkak!!! Gila kuasa jugak kot si Adam Adli ni.. Macam Anwar tu.. Hahaha.. Buang je dari UPSI!!! Baru padan muka.. Suka hati nak mansuh itu mansuh ini..

Tanpa Nama berkata...

Pemikiran yg cetek nk mengaku matang...kenapa semestinya menurunkn bendera kalau nk serahkn memorandum??? Inikh sifat orang yg terpelajar??Nk brpolitik konon belajar dulu.. banyak perkara yg kamu kena belajar ...jangan sampai makbapak kena bayar hutang2 belajar kamu tu!!!

Tanpa Nama berkata...

walaweeeii... puak2 benci mahasiswa dlm ni rupenya.. mai la komen kt youtube-NAK LUDAH MAHASISWA

Merahnya Saga berkata...

Buat malu nama Adam saja. Tengok muka pun macam papan dam. Mahasiswa belajaq tak habis lagi dah nak tunjuk samseng.

Hang ingat ni zaman Baling! Baling! Baling!. Zaman Tok Guru Anu Bengkok penipu orang kampung dah lama berlalu.

His! tak boleh aku tengok muka budak bodoh ni! hang dok pi ikut Bard barua tu buat apa. Naya kalau jumpa dengan aku tak pasai saja aku labuh.

Buat malu Mak Bapak.

Tanpa Nama berkata...

hahaha...sape sokong UMNO mmg manusia kearah kejahilan agama. kecik2 macam Adam la suatu hari nanti akan memperjuangkan negara demi agama. sape kutuk dia korang mmg bengap!!!

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Chuba check Ponggong Adam Adli, LOGGO tak ?

Pukimak Haramzadeh punya budak sial jual rohnya kepada orang tak tentu hala !

Nok berkata...

sah parti pembangkang terlibat...puak2 haprak ni dah tak ada keje lain asyik jadi batu api pada budak2 tu....sbb gomen tak ada telor???anak gampang haramjadah tu bukan berani buat apa2 asyik bagi amaran aje ...tu menteri KDN tu penakut nauzubilah....PM mintak tolong jgn bagi pukimak ni apa2 jawatan penting jahanam negara....tak boleh harap nak jaga malaysia....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...