Jumaat, 23 Disember 2011

NASRUDIN TANTAWI BIKIN ANWAR CEMBURU KERANA ADAM ADLI.


Mana La tak Kecur Air Liur Adam Adli Tengok Otot Bekar Nasrudin 


ADAM ADLI GAY JAMBAN REBUTAN.

Bukan hendak menuduh atau memfitnah sembrono. Adam Adli kini menjadi rebutan antara AMK dengan DPP (Dewan Pemuda PAS Pusat). Nasrudin Tantawi menyatakan kesanggupan untuk 'membela' Adam Adli jika dipengapakan oleh orang UMNO. Tidak pasti samada 'pembelaan' itu turut merangkumi sebarang perbuatan AMK dan Anwar Ibrahim 'meliwat' dan menghasut pemikiran serta tindakan Adam Adli. 

Bercakap dalam nada mengikut skrip 'sahabatnya-dalam-UMNO' (jangan tanya siapa, nanti Allah swt akan dedahkan juga) Nasrudin Tantawi menggangap tindakan mahu meludah, mahu tumbuk dan ugutan bunuh ke atas Adam Gay Jamban adalah keterlaluan. 
"Tindak balas ke atas Adam Adli sangat keterlaluan. Ludah, pukul dan terkini ugutan bunuh ke atasnya telah melepasi batas kewarasan manusia bertamaddun," tegas ketuanya, Nasrudin Hassan. 
"Sekalipun mereka menganggap tindakan berani Adam menurunkan bendera Datuk Seri Najib sebagai satu kesalahan, tetapi tindak balas sedemikian adalah suatu tindakan yang sangat keterlaluan.
"Insya-Allah, DPPM tidak teragak-agak akan bangkit bertindak tegas andai terjadi sesuatu yang tidak diingini kepada Adam Adli," "Nasrudin berkata, seperti yang telah beliau tegaskan sebelum ini bahawa tindakan anak muda itu menurunkan bendera Najib perlu ditangani secara diplomasi.
"Beliau selaku mahasiswa, selaku intelek muda tentunya mempunyai asas kukuh kenapa beliau bertindak sedemikian. Beri peluang kepada beliau membuat penjelasan, kenapa beliau melakukannya."Kerana saya percaya, jiwa anak muda yang terdidik dengan pelbagai disiplin ilmu di menara gading itu mempunyai asas yang munasabah untuk mewajarkan tindakkannya," tambahnya 
Nasrudin Tantawi Sedang Membuat Latihan .. Perlahan Sikit Bang .. Sakit Tau .. Bang Nuo Pun Tak Ganas Macam Ni ... 

Nasrudin seperti biasa bercakap berdasarkan lilitan serban dikepalanya. Andaikata Adam Gay Jamban menurunkan bendera wajah Pok Nik atau mencontengkan mana-mana poster wajah Pok Nik adakah Nasrudin Tantawi akan menggunakan skrip yang sama? 

Hairannya DAPSY langsung tidak membuka mulut. Mujurlah Adam Gay Jamban menurunkan bendera wajah DS Najib di PWTC di bawah batang hidung Sapudin dan sehingga kini beliau masih hidup. Bayangkanlah jika Adam Adli membakar bendera PAS di hadapan bangunan PAS Pusat di Jalan Raja Laut di bawah batang hidung Nasrudin Tantawi, sungguh ngeri hamba memikirkan apakah yang bakal DPPP dan orang PAS bakal lakukan kepada Adam Gay Jamban.

Insiden Membakar Bendera Malaysia Tau .. Siapa Yang Buat?
Tanya Abang Pakai Kopiah di Belakang Tur.

Mungkin Nasrudin Tantawi telah lupa bahawa penyokong PAS pernah membakar bendera Malaysia di Terengganu. Baginya itu tindakan rasional dan tidak keterlaluan mengikut budaya PAS.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mampus adam jika buat macam tu pd pas.

Tanpa Nama berkata...

Humm.. Pandai pulak bercakap tentang tamaddun rupernyer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...