Jumaat, 23 Disember 2011

ANWAR IBRAHIM PENYELAMAT SYAITHAN,

Ramai yang sengaja melupakan sejarah dua tahun Anwar Ibrahim bekerja di luar negara dalam lingkaran George Soros dan Paul Wolfowitz. Selama dua tahun beliau mendapat layanan istimewa di bawah Rejim George Bush. Beliau memegang jawatan dalam institusi neo-konservatif Amerika, Fasis Hijau dan George Soros. Memegang jawatan subsidi dalam Bank Dunia. Beliau turut diberikan peluang memasuki lingkaran IMF dan Mont Pelerin Society. Beliau dibiayai sepenuhnya oleh organisasi tersebut. Setelah tamat pengajiannya sebagai agen organisasi tersebut beliau kembali ke Malaysia dan bermulalah episod POLITIK BARU. 

Agenda POLITIK BARU ialah mereformasikan corak pemikiran dan pola budaya politik Malaysia kepada pemikiran dan budaya politik neokonservatif yang pro Zionis. Inilah yang di bawa oleh UMNO Reform dan Sapudin ah-dolak-dalih serta lulusan IKD bekas aktivis Reformasi 98 yang menyelinap masuk ke dalam UMNO lalu menguasai jentera siber UMNO.

Setiap fraksi dan unit di dalam REVOLUSI BUNGA RAYA mempunyai tugas, peranan, fungsi dan matlamat yang perlu di capai. Ini untuk mengujudkan tekanan dari luar dan dalam.

Ambil contoh dalam insiden BERSIH 2.0. Kecekapan jentera siber UMNO dilemahkan oleh gerakan sabotaj dalaman. Manakala perspektif kerajaan menangani insiden itu di kritik hebat dari dalam. Ini telah menyebabkan PDRM diletakkan dalam keadaan serba salah. Akibatnya, beberapa anggota PDRM telah di hukum oleh agen-agen Anwar melalui tangan pemimpin UMNO pro Najib. Malah Papa Gomo pun telah cuba di perangkap dalam isu berada dalam kapalselam Scorpene sewaktu eksibisi LIMA yang mana orang awam diberikan akses.

Dalam insiden di PWTC pada 17hb Disember 2011 bendera wajah DS Najib telah sengaja dijadikan sasaran dan PWTC dijadikan tempat penerimaan memorandum. Kesemuanya ini adalah tindakan-tindakan simbolisma kembalinya penguasaan dan penerimaan semula Anwar Ibrahim ke dalam UMNO yang telah DIREFORMASIKAN melalui POLITIK BARU oleh kelompok yang menamakan diri mereka UMNO Reform. 

Satu demonstrasi besar-besaran yang melibatkan 10,000 orang anak muda akan tetap dijadualkan berlangsung. Persoalannya pada kali ini apakah tindakan simbolisma yang akan di bawa oleh mereka? Tema subliminal sudah tentulah BEBAS.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...