Isnin, 26 Disember 2011

MAT MASLAN BALUN TIBAI FITNAH MEGA TERANCANG PAKATAN HARAM.


Mungkin ada yang akan mengkritik Mat Maslan yang berjaya tibai dan balun dua ftinah mega terancang Pakatan Haram dalam isu kes rasuah Khir Toyo dan NFC. 


Perbandingan yang Mat Maslan buat adalah wajar dan benar. Kes rasuah Khir Toyo adalah masalah peribadi Khir Toyo sendiri. Tindakan Khir Toyo membeli hartanah tersebut tidak direstui atau menerima arahan kepimpinan Barisan Nasional dan UMNO untuk melakukannya. Malah beliau tidak di didik untuk mengamalkan rasuah pun. Hakim mungkin terkhilaf dan tersalah pandang mengenai nilai sebenar hartanah tersebut semasa pembelian di buat.

Dalam isu NFC pula, perbandingannya ialah sama seperti pemberian pinjaman PTPN yang perlu di bayar. Mungkin ada yang merasionalisasikan bahawa mahasiswa tidak membeli kondo. Ya tidak membeli kondo tapi ada yang membeli motor buat merempit. 

Mungkin juga pecacai tukang fitnah mega Pakatan haram mengatakan bahawa kenyataan Mat Maslan itu mempertahankan salahlaku dan amalan rasuah serta mengkambinghitamkan Khir Toyo. Apa yang hendak dikisahkan pun? Sudha tentulah pecacai tukanfg fitnah mega Pakatan haram akan mengatakan begitu kalau mereka bersetuju dengan Mat Maslan buat apa mereka menjadi pecacai Tukang Fitnah Mega pakatan haram. Yea tak?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...