Isnin, 26 Disember 2011

KAK WAN JIJAH KATA ANWAR BAHLOL SAMPAI 560 AMK HULU KELANG MASUK UMNO.

560 ORANG AMK HULU KELANG  telah bersepakat keluar PKR secara beramai-ramai. Ada yang kata 500 orang AMK. Takpe lah janji beratus-ratus keluar AMK. Antara sebab-sebab yang diberikan ialah :- 
Jurucakap kumpulan itu, Mohd Jefry Sallehuddin berkata, beliau dan rakannya keluar parti kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan pembangkang.

“Saya kenal (Ketua Umum PKR Datuk Seri) Anwar Ibrahim sejak 13 tahun… dua kali saya masuk ISA (Akta Keselamatan Dalam Negeri) dan 16 kali saya masuk penjara… tapi mulai 2 Oktober, saya bersama 500 anggota AMK nekad keluar parti untuk sertai UMNO,” katanya kepada pemberita selepas menyerahkan borang berkenaan.

Dalam pada itu, Abdul Rahim berharap lebih ramai anggota pembangkang menyertai UMNO kerana perjuangan pembangkang hanyalah sia-sia.
Dalam fesbuk para tukang fitnah mega pakatan buat dakwaan kononnya anak muda masih ramai yang menyokong PKR dan pakatan. Rupa-rupanya ramai yang keluar AMK dan masuk UMNO.

Anwar kata mereka adalah katak bekas ahli UMNO dalam hati Anwar kata " Cilakak habis semua anak muda sokong balik UMNO yang tinggal semua dah kerepot macam aku nie "

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...