Selasa, 20 Disember 2011

CERITA KAK WAN JIJAH TENTANG KENANGAN TERINDAH BANG NUOR DI JAKARTA.

CERITA AKAQ WAN JIJAH TENTANG KENANGAN TERINDAH BANG NUOR DI INDON DENGAN YULI.

Cerita Akaq Wan Jijah :
Terfikir juga saya, sampai bilakah 
semuanya harus saya pendam 
sahaja? 

Indah, 

manis, 

sedih, 

geram,

marah, 
kasihan, 
meluat dan jijik
semuanya ada. 
Ia adalah sebahagian daripada aturan Allah kepada kami sekeluarga dan saya redha, cuma di sana ada tuntutan bagi kita sebagai hambaNya agar sentiasa berusaha membuang segala kefasadan dan mengambil segala kebaikan. Saya adalah seorang wanita biasa yang mempunyai keinginan dan impian tersendiri. Bezanya cuma, saya adalah isteri kepada seorang lelaki bernama Anwar Ibrahim.

Kata Nurul Izzah:-
Papaku Hebat tapi beliau Beban Politik kepada Pakatan Haram Jadah

Kata anak lelaki Anwar Ibrahim si Ihsan:
Saya malu hendak balik ke Malaysia dengan apa yang Papa dah buat kepada Saiful.

Kata Pisau:-
Nikko Hotel, Jakarta. Indonesia 5hb Jun 2010, apakah yang berlaku antara bang Nuor dengan Mas Yuli?


Kata Hamba:-
Jom dengar apakata Samson dalam lagu nie ........


TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...