Selasa, 29 November 2011

PAK SEKS ANWAR IBRAHIM DEDAHKAN BUKU SEKS UMNO PRU 13.


BUKU PANDUAN SEKS UMNO PRU 13. 

Hamba betul-betul gelak sakan. Menurut pendedahan oleh rakan bloger MPP, Pak Seks Anwar Ibrahim telah mendedahkan apa yang disebutkannya sebagai PANDUAN GERAKERJA PILIHANRAYA UMUM KE 13 yang kononnya telah diberikan kepadanya oleh seorang ahli UMNO yang menyokong PKR. Kenapa tak cakap je DS Najib yang berikan. Ha ha ha. 

Buku (gambar sebelah) telah diberikan oleh Pak Seks Anwar Ibrahim sewaktu ucapannya dalam Kongres Tahunan PKR bagi mengukuhkan lagi dakwaannya selama ini bahawa UMNO menggunakan tektik keji kotor dan menipu dalam pilihanraya.

Menurut Pak Seks Anwar Ibrahim kononnya ramai ahli UMNO sudah jemu dan bosan (tapi tak keluar UMNO seperti berlaku pada 29 orang kuat PKR) dengan UMNO. Kononnyalah.

Buku tersebut menurut Pak Seks Anwar Ibrahim akan diberikan kepada Azmin Ali untuk tindakan selanjutnya. Dipercayai bahawa Buku tersebut adalah digunakan oleh Azmin Ali bagi memperkemaskinikan lagi teknik-yeknik bersenggama bagi pengamal-pengamal seks luar tabie dan pengamal seks bebas di kalangan ahli PKR. 
Aiseh Pak Seks Anwar Ibrahim sudah pancut awal ke?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ala....
sapa pun boleh buat macam ni...
pak seikh buat hal lagi bro...

Jas Salleh berkata...

FITNAHKAN MAKANAN RUJI PAK SEKS ANWAR BRO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...