Isnin, 28 November 2011

KONVENSYEN PKR: JANGAN SANGKA KERUSI KOSONG TIADA ORANG.

KONVENSYEN KERUSI KOSONG PKR ... OOOPSS ... SORI SILAP .. KONVENSYEN PKR 2011. Ada lah dua tiga orang rakan bloger memberikan beberapa keping gambar menunjukkan kehadiran seramai 20, 000 orang perwakilan setelah di tolak jumlah seramai 98,000 jumlah makluh haluih yang turut serta (cabang dan ranting PKR sebelah alam ghaib) maka yang ternampak dek mata hanyalah 2 000 orang. Maklumlah perwakilan yang tidak kelihatan pada kerusi kosong sebenarnya amat pemalu , omputih kata 'camera shy' gitu-gitu apek. Lagipun mereka tidak mahu dikenali memandangkan selama ini merekalah yang paling bekerja keras di belakang tabir menghasut dan memberikan sokongan moral kepada ahli-ahli pemimpin-pemimpin dan penyokong-penyokong PKR. Kalau ternampak nanti dek perwakilan PKR lain dibimbangkan ramai plak cabut lari tak cukup tanah. Bakal menyusahkan plak kepimpinan PKR untuk reka cipta fitnah terhadap UMNO jika berlaku demikian. Jom Layan gambar-gambarnya.

Nampak Tak ???? 

Ikut petua orang tua Bani Jawi kalau nak nampak kena tengok ikut celah kelangkang.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PARTI DAH JADI BANGKAI!!!YANG TAIKO2 SEMUA DAH CABUT KELUAR. JADI YANG ADA PUN TINGGAL LALAT DAN LANGAU YANG TERBANG MEMBAWA BAU BUSUK!!!, YANG DIPENTAS PULAK ANJING KURAP YANG ASYIK MENYALAK MENYALAHKAN ORANG LAIN!!!... KALAU DAH JADI BANGKAI... APA YANG KITA NAK HARAP DENGAN PARTI NI??? KASI TANAM JER MASA PRU13 NNTI

Tanpa Nama berkata...

hahahahahah memang parti bangkai!!!....

Tanpa Nama berkata...

sebenarnya ader dua bangkai... satu parti bangkai nuargay ni yang langsung takder manfaat untuk rakyat asyik2 salahkan umno dan kerajaan selain membela gaytua tu!! yang kedua parti bangkai nike ajis tu yang dah melalut tak tentu hala sejak dapat mat syabu jadi naib presiden yang otak letak kat kepala lutut!! dan satu parti Hyena atau DUBUK@ DAPig lahanat celaka yang dok jadi batu api keda bangkai2 tu!!

Tanpa Nama berkata...

apabila melihat scenario perhimpunan pkr ,rakyat malaysia perlu membuat penilaian dan keputusan bahawa parti pkr ini hanya menunjukan kesilapan kerajaan (federal) dan cuba kita lihat apa yang berlaku diselangor .....padang bola pun nak dijadikan tapak perumahan ...ini gila.Cuba kita lihat diluar negeri ,mereka pelihara padang2 permainan awam untuk riadah.Macam ini nak perintah negara ..jawapnya hancur lebur.specis manusia ni memang tak guna dan jangan sokong untuk masa akan datang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...