Isnin, 28 November 2011

PRU 13 ADALAH MEDAN PERANG ANTARA TENTERA DAJAL ALMASIKH & TENTERA BANI JAWI.

PRU 13. Ianya semakin hampir. Tetapi bukanlah PRU 13 yang penting. Hakikatnya, Malaysia sedang berperang. Kenyataan Rasul s.a.w. mengenai akhir zaman semakin menghampiri Bani Jawi. Kita berada di ambang kebangkitan kedua Islam. Pertempuran sengit akan berlaku sebelum semasa dan memuncak selepas PRU 13. Tidak dinafikan bahawa pada kali ini Tentera Dajal AlMasikh akan bertempur hebat dengan tentera Bani Jawi. Tentera Bani Jawi akan memperolehi kemenangan ke atas tentera Dajal Almasikh. Inilah pertempuran pertama dimenangi oleh kelompok yang bakal mencetuskan gelombang besar kebangkitan Islam kedua. Kemenangan tentera Bani Jawi itu bakal menjadi perbualan hangat di seluruh dunia. Manakala pemimpin-pemimpin perang tentera Dajal Almasikh yang tewas akan mengumpulkan kekuatan kembali di luar negara untuk menyerang balas. Namun permintaan mereka di tolak kerana IRAN bakal di serang. 

Berbalik kepada persoalan asal, pertempuran yang berlaku semasa PRU 13 amatlah sengit. Terlalu sengit sehingga tidak dapat dipastikan siapakah pemenangnya oleh pemerhati bebas sehinggalah setiap kertas undi di kira sehingga habis. Takdir Allah subhanahu wa ta'ala tetap berlaku, Kemenangan tentera Bani Jawi ini bakal menjadi inspirasi kepada penghijrahan keluar beramai-ramai dari pihak tentera DajalAlmasikh. DAP akan terus terpadam dan PKR. Buat pertama kalinya PAS akan di desak oleh ahli-ahlinya untuk bergabung semula dengan BARISAN NASIONAL.

Kemuncak konflik pertempuran antara tentera Dajal Almasikh dengan tentera Bani Jawi berlaku selepas PRU 13 sebaik sahaja PAS bergabung dengan BARISAN NASIONAL.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...