Selasa, 29 November 2011

KHALID GEREJA TAK NAK HUDUD BUAT POK NIK GULING-GULING NANGIS.

Bukan Aku Lah Tak Nak Hudud... Hudud Yang Tak Nak Aku!

KHALID GEREJA, HUDUD PERLUKAN KEIZINAN MAJLIS KEPENDITAAN PAKATAN HARAM JADAH. Maka tersebutlah kisah sebuah parti yang ada diletakkan perkataan ISLAM pada namanya. Alarah uolls ini sama contohlah macam Pakain Islam, Makanan Islam, Bandaraya Islam, Serambi Islam, itu Islam Ini Islam. Islam Ketepe Pak ! Alim nya pada jubah pada serban, kok nampak nona manis lalu bisah ngentot juga yah ! ~ menurut kata seorang tukang cuci bangunan yang pernah bekerja di banguna PAS Pusat Jalan Raja Laut. Roketkini menyiarkan fatwa terkini Khalid Gereja yang mampu membuatkan Nik Aziz menangis beguling-guling. Kata Khalid Gereja dengan penuh konpiden (ceh macamlah apa yang dikataknnya tidak disiarkan ke seluruh dunia) :-
PETALING JAYA: Ahli Jawatankuasa PAS Pusat yang juga ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad berkata, apa jua dasar yang ingin dilaksanakan oleh Pakatan Rakyat (PR) haruslah dipersetujui bersama dan ini termasuklah persoalan hudud.Selagi ia (hudud) tidak dipersetujui ketiga-tiga parti (PAS, DAP dan PKR) ia tidak akan dilaksanakan, tetapi PAS berhak untuk mengusahakan dan menjelaskan kepada masyarakat dan mendapat persetujuan masyarakat untuk perlaksanaannya. Tetapi ia tidak akan dilaksanakan sehingga ketiga-tiga parti ini bersetuju,” kata Khalid dalam wawancara dengan portal berita Roketkini.com. Khalid yang juga merupakan timbalan pesuruhjaya PAS Selangor menegaskan demikian ketika ditanya bagaimanakah PR bekerjasama sebagai satu pasukan dan apakah pakatan ini semata-mata untuk menumbangkan Barisan Nasional (BN) sahaja ataupun untuk memerintah
Kalau yang bercakap seperti itu adalah pemimpin Bani Jawi sudah tentulah dicanangkan ke serata pelusuk Tanah Jawi kononnya itulah bukti Bani Jawi tolak ISLAM.Kononnyalah. Tapi dek kerana yang bercakap itu lebih ISLAM dari agama ISLAM dan mengaku lebih alim daripada baginda Rasul s,a,w maka mengikut pendapat sepakat Pakatan Haram Jadah ianya dibolehkan dan tiada jatuh sebagai perbuatan Riddah (Murtad) sepertimana kata Bob Lokman orang Johor bekerja di Singapura tak solat Suboh jadi murtad. Depa pergi ke Jakarta dok hilang lepas Maghrib tak balik sebelum Suboh itu kira TAK BERDOSA sebab sudah jadi ahli PAS, di jamin sorga kalau di undi kafir harbi yang mengundi PAS pun bolehmasuk sorga. 

So uolls apalagi hamba nak kasitau sama uolls???? Salah koc VVIP KTMB dan silap maintenance letak salah nombor bilik?????

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

blog penabur fitnah...betul kata2 orang akan memusuhi apa y mereka jahil..bila ideologi sempit menguasai diri hanya dokongan itulah yang tersemat dalam jiwa..tidak terpamir akhlak islam..islam hanya pada nama..melayu itu bukan islam sebb ada melayu munafik,melayu murtad,melayu berakhlak islam(muslim)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...