Isnin, 28 November 2011

'GANYANG BN' KEMPEN PKR MENYAMBUNG PERJUANGAN KOMINIS.

PKR PENYAMBUNG PERJUANGAN KOMUNIS. Anda semua bacalah petikan yang di ambil daripada portal KEADILAN-PKR -Lidah Penyambung Perjuangan Komunis era 60an. Dr Mansor Othman tanpa segan silu menzahirkannya di dalam Konvensyen PKR di Johor Bharu. Kempen Partai Komunis Indonesia pada era lewat 60an semasa penubuhan MALAYSIA telah digemakan dan dihidupkan kembali oleh PKR. Diberikan nafas baru menjadi GANYANG BN (bermakna GANYANG MALAYSIA). INilah bukti terbaru perjuangan PKR sebenarnya ialah menyambung semula perjuangan tersangkut komunisma di Asia Tenggara pada era 60an. 


PKR setelah bergabung dengan PRM (Parti Rakyat Malaysia -Sosialis) yang dianggotai oleh oleh Melayu berfahaman Sosialis lebih cenderung kepada Perjuangan Komunis / Sosialis era 40an 50an 60an. Kesemua perjuangan dan slogan yang pernah digunakan pada masa itu dibangkitkan kembali dan diberikan nafas baru oleh PKR seperti di atas.

Kempen GANYANG MALAYSIA pada era 60an oleh PKI (Partai Komunis Indonesia) akhirnya membawa kejatuhan dan kepupusan PKI di Indonesia. Adakah ini bakal berulang kepada PKR? Sejarah sudah membuktikannya dan tidak mustahil sejarah akan berulang kembali, Selamat berkubur PKR!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jika kita teliti betul2 wajah dan raut muka kebanyakan pemimpin PR berketerunan Cina..darah cina mengalir kuat dlm tubuh mereka...lihat lah muka Nizar lilin..mansor othman dan ramai lagi..sila perhatikan betul2.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...