Isnin, 28 November 2011

DULU BERSONGKOK SEKARANG BERKOT-KOT SAM KETOT BERKOKOK.


%$#@&&**^%!!!()*&%Success ##@!(()*&^%$$@))~!!!:"?><^^&*
(Maaf Terjemahan Google Ada Masalah Sebab Depa Dok Habaq Mai Dalam Bahasa Ibunda Depa)

POTONG AYAM PUNYA CAKAP. Rakan bloger Mymassa dok bisik-bisik dari kejauhan, katanya Guan End cakap ikut Kondisi Politik Sam Ketot cakap ikut Kondisi Sakit Hati pasal jawatan Perdana Menteri. Ya la sekarang ini masih Ketua Menteri esuk lusa bila baik punya kondisi boleh menjadi Perdana Menteri. Rakan bloger Mymassa mengingatkan apa yang pernah terjadi suatu ketika dulu semasa Mentor kepada Guan End jadi Ketua Menteri. Pergi ke luar negeri perkenalkan diri Perdana Menteri. Pegawai-pegawainya sebagai duta-duta. Pelabur-pelabur dari negeri Mentor kepada Guan End sudah berduyun-duyun datang ke Pulau Pinang semuanya disembunyikan daripada pengetahuan orang Melayu Pulau Pinang. Saja ja depa dok hingaqkan Melayu dengan isu halau peniaga Melayu, maki hamun orang Melayu dan banyak lagi. Itu semua nak bagi orang Melayu leka dan alpa. Dulu Mentor kepada Guan End habis pindahkan Melayu ke dalam flat-flat sampaikan dalam 1 000 orang cuma ada 20% orang Melayu sahaja. Itu semua taktik terjadi juga di Selangor. Habaq mai kat ceq sapa dok ada wang dan dana berpuluh juta nak sakau SYABAS dan semua aset PKNS la nie? Hangpa nak tahu lebih lanjut hangpa semua klik kat pautan ini gerenti hangpa tak akan kecewa MYMASSA :SIAPA PENIPU ? GUAN END ATAU SAM KETOT?  Bagi Hamba pula perkara ini semua terjadi untuk membangkitkan dan membangunkan kembali Bani Jawi yang masih ketegaq tidoq lena.

TEPUK DADA TANYA IMAN

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PARTI DAH JADI BANGKAI!!!YANG TAIKO2 SEMUA DAH CABUT KELUAR. JADI YANG ADA PUN TINGGAL LALAT DAN LANGAU YANG TERBANG MEMBAWA BAU BUSUK!!!, YANG DIPENTAS PULAK ANJING KURAP YANG ASYIK MENYALAK MENYALAHKAN ORANG LAIN!!!... KALAU DAH JADI BANGKAI... APA YANG KITA NAK HARAP DENGAN PARTI NI??? KASI TANAM JER MASA PRU13 NNTI
28 November 2011 11:54 PTG

Tanpa Nama berkata...

SI SAMSOL KETOT DALAM PARTI PKR BANGKAI NAK BUSUK TU HANYA BARUA DAPig DAN RAMAI LAGI TERMASUK SI NASUTION, NUARGAY ANAK BERANAK MEMANG PENGKHIANAT MELAYU!!!... PAShit ADALAH KELDAI DAN LEMBU2 TERNAKAN MEREKA !!!..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...