Rabu, 16 November 2011

DI MANA PAKATAN HARAMJADAH PERINTAH DI SITU REMAJA BERMASALAH.


GEJALA KERUNTUHAN AKHLAK REMAJA. Pakatan Haramjadah sering menjadikan isu Keruntuhan Akhlak Remaja sebagai modal menghentam BARISAN NASIONAL terutamanya UMNO. Ianya dijadikan sandaran dan 'bukti' kononnya pemerintahan kerajaan BARISAN NASIONAL menjadi punca utama kepada masalah remaja. Ramai remaja yang termakan dengan dakyah jahat Pakatan Haramjadah tersebut. Setelah tiga tahun lebih berlalu, masalah remaja mash tidak berkurangan malah ianya menjadi semakin serius di negeri-negeri pentadbiran Pakatan Haramjadah.

Di Selangor, seorang remaja perempuan berumur 19 tahun telah membunuh diri sejurus selepas bertengkar dengan teman lelakinya. Dengan penuh berani beliau terjun dari bangunan tingkat lima kondominium. Itu di Sg Way. Di Puchong pula seorang remaja perempuan berumur 16 tahun telah di paksa menggugurkan kandungannya. Masih bersekolah. Remaja perempuan tersebut hamil dua bulan kerana terlanjur dengan teman lelakinya yang sudah tidak bersekolah lagi. Di kurung secara paksa oleh ibu teman lelakinya di sebuah unit pangsapuri kediaman ibu dan teman lelakinya. Di paksa memakan pelbagai jenis ubat oleh keduanya. Di kunci dari dalam semasa keduanya keluar bekerja sehingga mereka pulang. Remaja tersebut mengalami trauma sehingga berjaya menghubungi ibunya melalui emel kerana terjumpa alat jalur lebar teman lelakinya. Di Kedah pula satu pasangan remaja telah ditangkap berkhalwat di sianghari dalam sebuah kereta Perodua. Di Kelantan jangan buat tak tahu pula. Peningkatan kes HIV dan kejadian rogol semakin meningkat walaupan sebuah Parti Isle memerintah negeri itu selama 21 tahun lebih. Sehingga kini PAS masih diam mengenai perlaksanaan Hudud di Kelantan setelah beriya benar mahu melaksanankannya. Tetapi apabila di sergah oleh Karpal Singh terus kecut dan tidak melakukan apapun. 

Semasa Sekolah Harapan di buka oleh kerajaan negeri Melaka, puak lebai kera PAS kemain heboh menentangnya termasuklah Pornokeparat dan Dapigsial. Kononnya ianya menggalakkan lagi remaja melakukan seks bebas. Malangnya, Pakatan Haaramjadah juga yang menyokong kuat SEKSUSALITI NERAKA sejak  sejak 2008  PAS pula membenarkan perbuatan meliwat para isteri dalam Hudud mereka. Kegiatan pelacuran dan seks songsang juga berkembang dengan subur di Kota Bharu Bandaraya Isle PAS. 

Kini tidak kedengaran lagi sebarang program kemasyarakatan menangani masalah remaja yang benar-benar efektif dilakukan oleh Pakatan Haramjadah Bermakna Pakatan Haramjadah hanya berminat dengan isu remaja apabila ianya hanya menguntungkan mereka di segi politik. Memang takde tanggungjawab apa-apa Pakatan Haramjadah ini,

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Allah sedang mempertontonkan kepada kita akan kebenaran.Amati ayat surah Albaqarah dari ayat 1 hingga ke ayat 16 .

Itulah jenis2 manusia puak2 haramjad nie...fikir2kan dan ambillah iktibar darinya.

Semoga kita tidak jatuh kedalam golongan yang disebutkan Allah didlam ayat2 tersebut.

Amin

Tanpa Nama berkata...

Kelantan..negeri Islam yang ditadbir oleh PAS..tapi masalah sosial sangat membimbangkan..Saya ada pengalaman semasa saya menuntut di universiti. Kebanyakkan mahasiswa yang terlibat dalam kancah maksiat ialah mahasiswa dr Kelantan dan Kedah..Pemimipin drg hanya tahu bagi ceramah..ceramah..dan ceramah..Tindakan satu pon tak berjalan.Herm...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...