Ahad, 27 November 2011

DAP BERANG BILA MELAYU DI BANTU.. BACA APA DAP KATA.

DAPIGSIALAN SUPA DUPA RASIS. Perjuangan supa dupa rasis DAP berselindung di sebalik Sosialis Demokrat semakin terzahir kerana sokongan padu oleh Melayu PKR dan PAS sendiri. Bagus juga begitu kerana rakyat semakin jelas dengan halatuju songsang perjuangan DAP SUPA DUPA RASIS. Kesemua rakan Pakatan jahat mebawa perjuangan songsang. PAS dengan assobiyah Kelantanisma (turut menular di dalam UMNO) dan taksob kepada pemimpin manakala PKR dengan perjuangan meletakkan manusia ke dalam martabat haiwani. Rakan bloger Mymassa mendedahkan reaksi rasisma DAP kepada bantuan yang diberikan kepada Melayu oleh UMNO. Lihat gambar di bawah ini:-


Majoriti penduduk Malaysia masih memihak kepada Melayu / Pribumi Bumiputera. Semua rakyat tahu bahawa setiap bantuan kepada Melayu / Pribumi Bumiputera akan didahului dengan bantuan yang sama kepada etnik lain malah kadangkala melebihi daripada apa yang diberikan kepada orang Melayu/Peribumi/ Bumiputera. 

Melayu PAS dan PKR pun cukup benci apabila sebarang bantuan diberikan kepada Melayu ?Peribumi / Bumiputera. Malah sebarang kepentingan Melayu /Peribumi / Bumiputera yang berkaitan dengan UMNO akan dihapuskan terus tanpa sebarang gantian yang lebih baik daripada itu (tengok saja beberapa kejadian meruntuhkan surau, masjid, penjualan aset GLC milik kerajaan negeri).

Anihnya kehendak Pakatan Haramjadah kerana mereka mahukan hanya Melayu sahaja berkorban itu dan ini manakala kaum minoriti tidak perlu berkorban apa-apa. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...