Isnin, 28 November 2011

ANWAR ALJUBURI BERMIMPI PAKATAN HARAMJADAH KALAH DI SEMUA NEGERI.

BILA PAK SEKS ANWAR BERMIMPI BASAH. Baru-baru ini setelah bermimpi basah di siang harinya, Pak Seks Anwar berucap di sebelah malamnya di hadapan 300 orang di Gelang Patah lalu beliau pun menafsirkan mimpinya itu.

“Umno jangan mimpi nak tawan negeri-negeri Pakatan Rakyat, mustahil… Umno tidak akan berjaya untuk menawan kembali Selangor,”


Bagi hamba inilah petanda dan alamat terakhir menunjukkan bahawa Pak Seks Anwar sudah tahu awal-awal bahawa Pakatan Haram Jadah bakal dibakulsampahkan oleh pengundi yang telah membuat undi protes pada 2008. 


Setelah berada selama 3 tahun lebih di bawah Pakatan Haram Jadah pengundi protes sudah mulai nampak bahawa mandat protes yang diberikan kepada Pakatan Haram Jadah hanya memperkayakan dan memperkasakan sebahagian kecil pemimpin dan kroni Pakatan Haram Jadah. 


Justeru itu, bak kata pepatah Melayu, ' Asal Mimpi Balik Mimpi' . Jangan pak-chu-cing dah ler Pak Seks Anwar yea. 


TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kita tenguklah nanti ,bolih ke atau tidak.Bercakap begitu sombong dan angkoh macam dia tuhan bolih menentukan keputusan.Orang bolih nilai sekarang apa itu pkr.Skendal diri tak terjawab .DIUSA bekas presiden amerika ,bill clinton letak jawatan apabila skendal beliau didedahkan ..tu orang bukan islam tetapi pemimpin pkr kata beliau tak buat, kerajaan malaysia masukan ayer mani beliau kadalam punggung yang diliwat.Ahli2 pkr,pr percaya dan keseluruhan rakyat cuba fikir ....memang tak masuk akal dan buat keputusan ,sebar kat kawan kita sudah kena tipu,jangan sokong beliau lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...