Selasa, 4 Oktober 2011

WANG HADIAH RM220 BILLION -BERI BUTIRAN PAPA GOMO SEBAB KANTOIKAN KHALID G!


Gua kasi wang hadiah RM220  Billion siapa tahu PAPA GOMO? Wa nak saman !!!! Berani kantoikan wa !! Argghhh .. arggghh ..arrggghhhh ... Incik .... takda ..takda ... mana ada .... psstt..kantoi lah.

Bagus memang bagus. Kali ini dalam isu DUMC yang dilindungi oleh DAP melalui arahan Tutup Mulut' Papa Gomo berjaya mendedahkan Khalid G mengakui beliau telah campurtangan dalam isu DUMC! Dengar baik-baik apa kata Khalid G dalam video di bawah ini pada minit 2.05. Khalid G menjawab dengan tiada makna secara lisan berterabur selepas mengatakan SAYA DAH CAMPURTANGAN !

Sidang Media pada 28 September 2011
6 hari yang lepas dari tarikh artikel ini.
SAYA DAH CAMPURTANGAN ..!

Anda tentu ingat lagi bagaimana Khalid G dan Khalid Samad serta Nik Nadzmi mengelabah tahap cipan hilang anak bila didedahkan dokumen mengenai campurtangan mereka memberhentikan tindakan sita oleh MBPJ ke atas DUMC kerana beroperasi secara haram?

Latheefa Khoya turut membuat laporan polis terhadap pendedahan Papa Gomo kononnya ianya sebuah pembohongan terancang. Komplot jahat. Pentadbiran DAP-PKR-PAS tidak campurtangan!

MB Selangor kata SAYA DAH CAMPURTANGAN!

Realitinya pentadbiran DAP-PKR-PAS memang menyembunyikan banyak perkara daripada pengetahuan rakyat. Ini baru isu DUMC. Entah apalagi yang disembunyikan di belakang tabir dan di dalam pejabat EXCO-EXCO negeri Selangor sekarang ini. Jika ada sebarang pendedahan mengenai salahlaku dan penyelewengan mereka cepat-cepat akan menutupnya. Atas arahan siapa?

MB Selangor kata SAYA DAH CAMPURTANGAN!

Fikirlah dalam-dalam anak-anak Selangor. Anda mahu perubahan tetapi apa anda semua dapat? Anda dapat pelbagai alasan-alasan dan penafian-penafian sahaja, kerana apa? Kerana MB Selangor kata SAYA DAH CAMPURTANGAN!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...