Selasa, 4 Oktober 2011

MISTERIUS SUNGGUH SAKSI MISTERI ANWAR IBRAHIM KATA KAK WAN JIJAH.


Lidah pembohong media rasmi PKR sudah pun memainkan isu mengenai saksi misteri Anwar Ibrahim. Kononnya keterangan saksi misteri Anwar Ibrahim berjaya menguatkan pembohongan pembelaan Anwar Ibrahim. Dalm twitter juga Anwar Ibrahim membuat kenyataan selektif.

Setelah gagal mensepina DS Najib dan DS Rosmah. Gagal dalam keterangan-keterangan 'pakar'. Gagal bersumpah dalam mahkamah. Gagal membuktikan ada keraguan munasabah dalam proses indentifikasi DNA. Kini Anwar IBrahim kemukakan SAKSI MISTERI. Apa yang begitu msiteriusnya saksi misteri ini?

Namanya NAJWAN HALIMI anak kepada Dato' Halimi Abdul Manaf, Timbalan Ketua Pengarah Jabatan Kerajaan Tempatan, Kementerian Kerajaan Tempatan dan Perumahan. Betul ke maklumat ini? Pekerjaan beliau ialah di Pejabat Penasihat Kewangan Negeri Selangor. Bosnya Anwar Ibrahim sendiri!

Menurut maklumat lain, Najwan Halimi ini amat mencemburui perhubungan rapat Saifol dengan Anwar Ibrahim sejak di Universiti lagi. Malah sejak Saifol membuat laporan Polis terhadap Anwar Ibrahim, si Najwan mula menulis banyak artikel-artikel negatif terhadap Saifol kononnya itulah kisah kehidupan sebenar Saifol. 

Artikel-artikelnya mengenai Saifol banyak menimbulkan keraguan mengenai kesahihan cerita-serita tersebut malah lebih bersifat dan bercirikan cerita fiksyen. 

Kredibiliti Saifol cuba di cabar oleh Anwar Ibrahim melalui seorang 'rakan' Saifol di Universiti. Kebetulan pula 'rakan' itu bekerja dengan Anwar Ibrahim. Secara logiknya sudah tentulah pekerja akan ikut cakap 'Bos' yea tak? 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...