Khamis, 1 September 2011

PAS DAP PKR PSM WAJIB BELAJAR PENGALAMAN SOMALIA!

ANDA WAJIB MENGIKUTI PERKEMBANGAN PASUKAN BANTUAN KEMANUSIAAN DI SOMALIA YANG SEDANG DIKEMASKINIKAN OLEH PAPA GOMO.

Anda boleh melihat dan menilai sendiri bagaimana sebuah negara yang majoriti penduduknya beragama Islam tetapi mengambil fahaman sosialisma, komunisma dan bersikap ekstrimis telah menjadi sebuah negara yang lumpuh dan rakyatnya hidup dalam kedaifan.

Somalia yang dulu pernah gah dan sebuah negara yang kuat menjadi hancur lebur dek kerana fahaman sosialisma dan komunisma melampau. Ini di tambah dengan sikap enggan bekerjasama sesama sendiri dan berpecah belah. Akhirnya, apa jadi kepada Somalia?

Lim Kit Siang hanya pandai bercakap tapi dia sendiri pun tidak pernah memberikan sebarang jasa kepada rakyat Malaysia. Samalah seperti Hj Hadi Mat Sabu Tian Chua Dr Xavier Jeyakumar Pok Nik Anwar Ibrahim Nik Nazdmi Khalid GG Khalid G dan ramai lagi pemimpin bangang pala lutut Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat.

Akhir-akhir ini, mereka semua semakin menunjukkan sikap kebahlolan melampau mereka dalam isu-isu berbangkit. Kit Siang dan kepimpinan DAP tidak berminat untuk hidup bersama dengan etnk lain di Malaysia melainkan berniat untuk memperhambakan dan mengabdikan etnik lain.

Sikap cauvinistik dan ultra kiasu DAP merupakan agen pemusnah dan bukannya agen pembaharuan. Samalah seperti PAS PKR dan PSM. Mereka inilah agen-agen pemusnah yang datang dari neraka jahanam.

Pemimpin Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat sejak dulu lagi mempermainkan rakyat. Mereka sebenarnya tidak berminat untuk memajukan ekonomi dan sosio budaya rakyat sebaliknya mereka mahu rakyat sentiasa hidup dalam ketakutan melampau-lampau.

Semakin hari semakin jauh pemimpin Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat dari rakyat. Mereka tidak sayangi rakyat tetapi mereka sebenarnya amat membenci rakyat. Jika mereka memerintah, jurang perbezaan antara miskin dan kaya semakin melebar. Mereka akan memerintah Malaysia dengan kuku besi dan kediktaktoran adalah gaya kepimpinan mereka,

Usahlah lagi mempercayai Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat. Anda tidak memerlukan mereka sebaliknya merekalah yang memerlukan anda. Jika anda memilih mereka, anda akan dijadikan seperti keldai oleh mereka. Penolakan anda kepada mereka akan menyelamatkan anda, keluarga anda dan seluruh keturunan anda di masa depan! Termasuklah negara ini!


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak belajar camana hero "Plastin" tak ikut serta dalam misi tersebut.

Saya cabar puak-puak ni tubuhkan pasukan bantuan kemanusiaan untuk menghantarkan bantuan ke mana-mana negara yang dilanda musibah seperti itu.

Cakap,komen dan mengatakan orang lain semua tak betul adalah budaya puak-puak ini. Bila diberi cuba memerintah negeri, mereka dah tak berdaya nak buat. Bila kita tanya mana dia pembangunan yang dibuat oleh PAS, jawapannya mudah sahaja, iaitu kami baru perintah 3 tahun mana nak boleh buat pembangunan! soalnya ialah bukan perintah baru 3 tahun sebaliknya PAS telah membuat komen, itu tak kena, ini tak kena selama lebih 50 tahun. Sepatutnya perbetulkan lah apa yang tak kena itu. Ini dok jaga temolok masing-masing dulu. Nak buat apa pun buat lah cepat cepat sebab pilihan raya ke 13 ini saya pasti PAS akan kecundang di Kedah. Insyaallah.

warga sebelum merdeka

Jas Salleh berkata...

Betul tu bro...

Kita sendiri pun sudah muak dan jemu dengan Jawapan Retorik Pakatan sosialis Pembangkang ' KAMI BRU 3 TAHUN MEMERINTAH ..'

walhal seperti yang bro katakan, sudah lebih 54 tahun PAS mengkritik itu dan ini ...

Takkanlah bila sudah di beri peluang memerintah dan memperbaiki segala yang mereka kritik selama lebih 54 tahun ... dalam masa 3 tahun mereka tidak mmapu lakukan? Hai selama ini mereka tidak bersedia langsung yek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...