Khamis, 1 September 2011

KELAB PUTERA 1 MALAYSIA CADANG UNTUK TUBUHKAN KEM BANTUAN DI SOMALIA.


Ok lah tabek hormat kepada Kelab Putera 1 Malaysia yang bercadang untuk menubuhkan sebuah kem penempatan sementara di Somlia bagi memudahkan kerja-kerja penyaluran bantuan kemanusiaan di Somalia. Hambe sokong 300% ! 

Pada masa yang sama hambe juga berharap agar Kelab Putera 1 Malaysia turut menubuhkan seberapa banyak yang mungkin rumah-rumah perlindungan kebajikan di Malaysia ini bagi remaja bermasalah, bekas penagih, mat rempit, golongan geladangan dan anak-anak yatim piatu. 

Anak-anak remaja tersebut kemudiannya boleh di latih menjadi petugas-petugas dan sukarelawan di Somalia dan di mana saja di dunia ini. Sekurang-kurangnya rakyat jelata boleh nampak dengan jelas kegiatan bermanafaat Kelab Putera 1 Malaysia. 

Melalui kegiatan kebajikan, Kelab Putera 1 Malaysia boleh dikenali di dalam dan di luar negara. Cara beginilah kita mampu buat Pakatan Sosialis Haramjadah gigit jari dan semakin sukar untuk mengkaderkan golongan muda dan professional menjadi militan serta bersikap revolusioner untuk suatu tempoh masa lama. Hambe yakin Kelab Putera 1 Malaysia akan berjaya 300% dalam usaha-usaha dan kerja-kerja kebajikan ini. 

Hambe turut yakin Dato' Azeez Rahim mampu membawa golongan remaja, muda dan professional Malaysia ini menyertai kerja-kerja amal dan kebajikan Kelab Putera 1 Malaysia. Golongan tersebut akan dapat menyalurkan tenaga dan masa mereka kepada kerja-kerja yang lebih berfaedah daripada menjadi cacai percuma menyebarkan dakyah dan fitnah sesama sendiri. Ini mungkin dapat membantu mengurangkan gejala penyertaan golongan muda remaja dan profesional di dalam kegiatan menunjuk-nunjuk perasaan dan perasan di jalan raya di bawah panji-panji kemusnahan Pakatan Sosialis Pembangkang haramjadah, 

Kepada golongan muda, remaja dan profesional di Malaysia, apakata 'uolls' daftar masuk Kelab Putera 1 Malaysia di sini KELAB PUTERA 1 MALAYSIA, rugi beso jika anda anak muda remaja dan profesional tidak mendaftar! Jangan lepaskan peluang untuk berbakti kepada bangsa sendiri dan kepada dunia. Anda mampu melakukannya melalui KELAB PUTERA 1 MALAYSIA! ANDA BOLEH!

Kita sememangnya perlu memberikan penampor dan penerajang Jepun kepada DAP PAS PKR dan PSM melalui kerja-kerja amal dan kebajikan. Apakata dato' Azeez? Gomo silalah perpanjangkan idea ini kepada Dato Azeez Rahim. Pakatan Sosialis Pembangkang bila lagi hendak buat kebajikan ? Takkan setakat bazirkan bakat tenaga dan masa anak muda renaja dan profesional Malaysia hanya di jalan-jalan raya? 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...