Ahad, 11 September 2011

GUAN ENG PEMIMPIN PENGGANAS PAKATAN PRO KOMUNIS KENA BOOO !

Salah seorang ketua pemimpin pengganas Pakatan Pro Komunis di Pulau Pinang, Lim Guan Eng (ko nak saman aku saman lah tapi pastinya aku saman ko balik sampai ko terpaksa jual anak bini ko) merah padam kerana MALU & TER'AIB!

Usaha oleh kumpulan pengganas Pakatan Pro Komunis untuk mensabotaj Program Rumah Terbuka Aidilfitri tajaan kerajaan BN yang dihadiri oleh DS Najib telah menemui KEGAGALAN! Sebalknya kehadiran mereka telah mendapat MALU & DIAIBKAN oleh penduduk setempat dengan laungan BOOOOOOOOOOO!

Ini berdasarkan kepada maklumat bloger mediapermatangpauh (MPP). Kalau anda hendak melihat gambar-gambar kumpulan pengganas Pakatan Pro Komunis dimalukan dan diaibkan sila ke blog MPP. Pautannya ada dalam ruangan pautan blog di bar sisi.

Amat jelas air muka dan raut wajah Guan Eng selaku ketua pengganas Pakatan Pro Komunis begitu tertekan dan malu. Guan Eng di jangka akan terkena strok jantung seperti Mat Jan MB Kedah selepas ini. Di bawah ini hambe cilok sekeping gambar daripada MPP hendak kasi panas.!!! Jangan lupa pergi ke entri MPP SEKARANG JUGA! ANDA TIDAK AKAN DIKECEWAKAN !!!!!

SALAH SATU POSTER MENYINDIR KEDATANGAN LIM GUAN ENG 

ANWAR IBRAHIM SEPERTI BIASA
KECUT TELOQ PERGI JERMAN HENDAK MENGADU 
ISHAM RAIS SEPERTI BIASA LAH
HARI INI BELIAU BERDANDAN RAMBUT
MAT SYABU MASIH MENCARI TELOQNYA YANG HILANG
YANG ADA CUMA GUAN ENG TERHILANG AIRMUKA
KAH......
.......KAH 
......KAH
...KAH 
..KAH 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...