Jumaat, 9 September 2011

BILA TIDAK DAPAT MENJAWAB ISU GUAN ENG ANCAM SAMAN.

Parkir berharga RM 5 juta. Anda tahu milik siapakah projek itu? Perkhidmatan parkir merupakan perniagaan yang amat mengungtungkan di Malaysia terutama di bandar-bandar besar. Bagi perbandaran yang mempunyai ruangan sempit dan terhad serta bilangan kereta yang banyak berniaga tempat parkir ibarat membuka lombong emas. 

Perniagaan yang mudah dan tidak berisiko. Tidak perlu mencari pelanggan kerana pelanggan datang mencari. Perolehan sehari bagi sebuah tempat parkir boleh mencecah puluhan ribu. Cara paling cepat untuk membuat keuntungan. 

Disebabkan parkir Guan Eng hendak menyaman Utusan Malaysia. Peluang untuk membinasakan kredibiliti Utusan Malaysia sentiasa di cari oleh Guan Eng. Hasil menyaman juga merupakan perniagaan yang menguntungkan. 

Begitulah jalan pintas yang di ambil oleh Guan Eng untuk hidup mewah. Seolah-olah Guan Eng tahu bahawa dia hanya berpeluang sekali dalam seumur hidupnya menjadi Ketua Menteri di mana-mana negeri. Sekurang-kurangnya beliau boleh mengharapkan perniagaan lumayan perkhidmatan parkir.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...