Khamis, 8 September 2011

POLITBURO PUSAT PKR BAKAL TUTUP CABANG INDERA MAHKOTA!

Berdasarkan kepada pendedahan oleh gerombolan bloger PahangKu, Politburo PKR dan AMK 'lidah' cabang Indera Mahkota telah sebulat suara pada hari ini akan meletak jawatan secara beramai-ramai akibat kecewa dengan keputusan POLITBURO PKR semalam.

POLITBURO PKR telah memutuskan (secara diktaktor dan kuku besi) berdasarkan kepada amalan pemerintahan kepentingan individu menangguhkan pemilihan bagi mana-mana cabang yang mempunyai kurang 30% AJK yang kurang aktif.
"Kami kecewa, kerana cabang Indera Mahkota kini tidak mempunyai Ketua dan Timbalan selepas YB Azan Ismail ke Trengganu dan Ibrahim Ishak keluar parti awal tahun ini. Hanya yang ada ialah Pemangku Ketua Cabang yang dipikul oleh Naib Ketua sekarang iaitu Lee Cheang Chung.
Tidak menghairankan kerana PKR mengamalkan Budaya Politik Keluarga Dinasti. Bukankah POLITBURO PKR merupakan kelompok Elitis bertaraf Dewataraya? Keluarga Anwar Ibrahim wajib didahulukan, ahli wajib dipinggirkan. Lagipun sejak dahulu kini dan selamanya PKR sentiasa dipenuhi oleh mereka yang bermasalah mental dan sakit jiwa. 

Dalam parti sendiri pun kelam kabut dan huru hara, bagaimana hendak mmerintah dan mentadbir sebuah negara? Sedangkan Selangor pun sudah jadi haru biru.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...