Khamis, 4 Ogos 2011

WOW! BULK SMS YANG KANTOIKAN PAS ! PENDEDAHAN UPAH RM100 KEPADA PESERTA BEERSHIT RM200.

Golden Dragon avatarPATUTLAH AMBIGAL, MAT SABU DAN PEMBANGKANG beriya-iya hendak teruskan BEERSHIT RM200 dan BEERSHIT V3 rupa-rupanya banyak duit masyuk untuk mereka. Ternyatalah BEERSHIT RM200 bukanlah untuk perjuangkan PILIHANRAYA YANG BERSIH tetapi untuk mereka MENJANA PENDAPATAN BERSIH. Sesialah mana-mana pihak yang bersimpati kepada mereka dan mereka sanggup korbankan nyawa rakyat demi WANG RINGGIT ! Berikut hambe sajikan kepada semua untuk tatapan dan sebagai iktibar bagaimana pihak SOSIALIS DAP PKR PAS PSM memanipulasikan rakyat demi kepentingan wang ringgit dan bukti menunjukkan yang hadir pada 9hb Julai 2011 bukanlah kerana menyokong dan menuntut pilihanraya yang bersih tetapi kerana mendapat upah wang ringgit ! Hambe menerima bukti ini daripada kiriman emel salah seorang pembaca hambe. 



63365 merupakan perkhidmatan BULK SMS. Bulk sms di atas ditujukan kepada semua ahli PAS di mana mereka dikehendaki ke ibupejabat PAS di Jalan Raja Laut jika selamat sampai di KL untuk mengambil bekalan makanan dan wang saku RM100.00 seorang !

Kalau dicongakkan ini bermakna PAS membelanjakan hampir RM 6 juta untuk BERSIH 2 saja ! Dari mana PAS mempunyai dana yang sebegitu banyak kerana selama ini PAS mendabik dada ianya sebuah parti zuhud dunia akhirat. Patulah Suhardi sanggup berlakun mati dua kali. Berapakah upahnya untuk lakunannya itu?

Ini juga membuktikan bahawa BERSIH adalah kotor dan jijik dan kemungkinan campurtangan asing sudah pun berlaku. Kalau DAP boleh membelanjakan RM300 untuk wang saku, PKR kita boleh ambil pada kadar yang sama di campu dengan PAS bermakna wang saku yang dicongakkan ialah hampir RM18 juta ! Itu wang saku saja , bagaimana pula dengan pengangkutan dan makanan ? Senang-senang mereka membelanjakan RM 30 juta sahaja !

RM30 juta dibazirkan oleh puak Sosialis di jalanraya !INILAH CONTOH KLASIK POLITIK WANG PUAK SOSIALISMA DAPKRPASM !

TEPUK DADA TANYA IMAN!

5 ulasan:

usin berkata...

wah! bnyk duit. ni mesti 'pau' yahudi ni. patutla anwar rajin pegi oversea...

Jas Salleh berkata...

betoi gak tu bro usin
no wondah lah depa cukup ngadah2
Mat Sabu sggp berlakun kena langgah

Tanpa Nama berkata...

kalau mcm ni, next round aku nak joint lah...
time pilihanraya nanti aku pangkah BN jugak... kalau letak calon cina @ india kat tmpat aku, jgn harap BN nak dpt undi aku

Jas Salleh berkata...

duit ko rembat la
mengenai calon elok ko undi BN
sbb calon BN bukan peliwat tegar cam Pembangkang

Tanpa Nama berkata...

Duit KOHILAL tak tau pegi mana beb!! alasan nik ajis ekonomi down,
Bank rakyat, dan lain lain kooperasi yang diurus baik pun mengalami "ekonomi down" tapi taklah sampai bankrup pula !!!

Macamana nak tadbir negara kalau duit kooperasi pun tak tau nak urus ????

Aku rasa ini bukan soal ekonomi down, tapi kes terlampau cerdik ... sapu diam diam pas tu guna alasan ekonomi down ...

Jadi korang faham kan, kenapa depa boleh bagi duit nmasa bersih, selain duit yahudi, duit koop yang mereka gelapkan juga boleh dibelanjakan kearah ini////

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...